خبرگزاری کار ایران

نگرانی بابت شیوع کرونا در همدان نیست

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۵۱۴

در پی حضور گردشگران چینی در همدان، نگرانی‌هایی بابت شیوع بیماری کرونا مطرح شده که به گفته مدیرکل میراث و گردشگری همدان،‌ جای نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ این روزها نه تنها شاهد شیوع بیماری کرونا در چین هستیم بلکه تعطیلات چینی‌ها به واسطه آغاز سال نو چینی نیز شروع شده و از آنجایی که ایران طی ماه‌های گذشته تبلیغات گسترده‌ای برای جذب گردشگران چینی انجام داد، شاهد حضور برخی تورهای گردشگران چینی در ایران هستیم. در این میان نگرانی‌هایی در برخی از شهرها که مقصد گردشگران چینی هستند درخصوص شیوع ویروس کرونا بوجود آمده است.

همدان نیز یکی از مقاصد سفر گردشگران چینی است. در این میان علی مالمیر (مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان) با تاکید برآنکه تاکنون هیچ گزارشی از شیوع بیماری کرونا در همدان که به واسطه حضور گردشگران چینی باشد، دریافت نکرده‌ایم، گفت: این روزها همدان میزبان جشنواره ایران باشکوه است که با زمستان و رویدادهای زمستانی همدان،‌ همراه شده است.

او ادامه داد: از طرف دیگر، همدان از جمله استان‌های مقصد گردشگران چینی است و اکنون نیز تعدادی از تورهای گردشگران چینی در همدان حضور دارند. البته تعداد این گردشگران به اندازه‌ای نیست که در سطح شهر و استان محسوس باشد. آمار دقیقی دراین خصوص نداریم اما اتفاق خاصی برای تمرکز گردشگران چینی در همدان نیفتاده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز