خبرگزاری کار ایران

جزییات کنسرت آنسامبل «نیواک» اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۵۶۹

آنسامبل «نیواک» روزهای سوم و چهارم بهمن‌ماه تازه‌ترین کنسرت خود را در تالار رودکی تهران به صحنه خواهد برد.

به گزارش ایلنا، آنسامبل «نیواک» روزهای سوم و چهارم بهمن‌ماه جدیدترین کنسرت خود را با رپرتواری متفاوت در تالار رودکی روی صحنه می‌برد.

در این آنسامبل «پیانو تریوی می‌بمل ماژور اپوس ۱، شماره ۱» اثر بتهوون و آثاری دیگر  چون «در میان جزر و مد» از اتموسفریک، اثری از آهنگساز ژاپنی تورو تاکِمیتسو  و «پیانو تریوی فا دیز مینور» از آرنو باباجانیان برگرفته از موسیقی فولکلور ارمنی اجرا می‌‌شود.

در این اجرا، لیلا رمضان که پروژه صد سال موسیقی ایران برای پیانو را در کارنامه خود دارد به عنوان نوازنده پیانو، گلریز زربخش نوازنده ویلن و ژابیز زربخش نوازنده ویلنسل را همراهی می‌کند.

در توضیح فعالیت‌های آنسامبل «نیواک» آمده است: آنسامبل «نیواک» در سال ۱۳۸۷ بنیانگذاری شد و در همان سال موفق به کسب رتبه نخست و تندیس بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر شد و نخستین کنسرت «نیواک» در تالار رودکی در اسفندماه همان سال برگزار شد.

آنسامبل «نیواک» تا به حال اجراهایی در ایران و ارمنستان داشته و با نوازندگان و آهنگسازانی از ایران، ارمنستان، جمهوری چک و ایتالیا همکاری داشته و آثاری به سفارش این آنسامبل نوشته که در ایران و ارمنستان اجرا شده است.

تا کنون ۲ آلبوم از آنسامبل نیواک، با عنوان «دوئت های ویلن و ویلنسل» توسط نشر راوی دپاییز ۱۳۹۴ و «گفتاگوی» توسط موسسه فرهنگی هنری ماهور  در زمستان ۱۳۹۷ چاپ و منتشر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز