خبرگزاری کار ایران

برای همدردی با درگذشتگان از آبان‌ماه امسال تا امروز؛

دبیرخانه جایزه مهرگان برگزاری این رویداد را به تعویق انداخت

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۷۸۳

دبیرخانه جایزه مهرگان در واکنش به سقوط هواپیمای ایران-اوکراین و مرگ بیش از صد نفر از هموطنان برگزاری این رویداد را به تعویق انداخت.

به گزارش ایلنا، دبیرخانه جایزه مهرگان ادب و مهرگان علم از به تعویق افتادن مراسم نهایی اهدای جایزه و اعلام برگزیدگان تا زمان مهیا شدن فضای مناسب برای برگزاری این گونه رخدادهای شوق‌انگیز خبر داد.

دبیرخانه جایزه مهرگان شرایط پرالتهاب و سخت این روزها، وقوع حوادث ناگوار و مکرر، اندوه و ناخشنودی گروه بزرگی از مردم خصوصاً اهالی علم، ادبیات و هنر را مهم‌ترین دلیل این تصمیم اعلام می‌کند.

علیرضا زرگر مدیر جایزه مهرگان از سوی خود، هیأت‌های داوری جایزه مهرگان و اعضای دبیرخانه ضمن ابراز تأسف عمیق و اظهار همدردی با خانواده انسان‌های بی‌گناهی که از آبان‌ماه تا امروز به دلیل سوءتدبیر جانشان را از دست داده‌اند، گفت: به عنوان یک نهاد مستقل ادبی و علمی چشم فرو بستن به روی حوادث تلخ آبان‌ماه، فاجعه سرنگونی هواپیمای مسافری، ضعف مدیریت در سوانح و حوادث طبیعی و نادیده گرفتن آلام و نارضایتی مردم از سوی مسؤولان برایمان ممکن نیست و به‌رغم آمادگی برای برگزاری مراسم نهایی جایزه مهرگان، ادامه کار در میانه چنین اوضاع و احوال نابسامانی را شایسته نمی‌دانیم.

دبیرخانه جایزه مهرگان همچنین وظیفه خود می‌داند با حامد اسماعیلیون و منیرالدین بیروتی دو نویسنده خوب کشور که عزیزانشان را در حادثه سرنگونی هواپیمای مسافری اوکراین از دست داده‌اند و نیز خانواده نخبگان علمی مهاجر و دیگر جان‌باختگان ایرانی و غیرایرانی این حادثه غمبار همدردی کند و در سوگ بزرگ آنان شریک باشد.

دبیرخانه جایزه مهرگان

٢٢ دی‌ماه ۱۳۹۸

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز