خبرگزاری کار ایران

امام شیعی همان حکیم افلاطون نیست/ایرانی‌ها از دوران نوسنگی عاشق تجملات بودند/جهان امروز دچار بحران رابطه انسانی است/هم‌خوانی وحید تاج با نی‌نواز خیابانی+فیلم

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۶۵۶

گفتگو با انشاالله رحمتی درباره مجموعه اسلام ایرانی، گفتگو با یک باستان‌شناس درباره شناخت بناهای تاریخی و تپه‌های باستانی، گفتگو با کارگردان فیلم "قرار پنجشنبه" درباره این فیلم، برگزاری نشست خبری گروه تئاتر «لیو» و هم‌خوانی وحید تاج با نی‌نواز خیابانی+فیلم از جمله اخباری است که امروز در سرویس فرهنگی خبرگزاری ایلنا منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، گفتگو با انشاالله رحمتی درباره مجموعه اسلام ایرانی، گفتگو با یک باستان‌شناس درباره شناخت بناهای تاریخی و تپه‌های باستانی، گفتگو با کارگردان فیلم "قرار پنجشنبه" درباره این فیلم، برگزاری نشست خبری گروه تئاتر «لیو» و هم‌خوانی وحید تاج با نی‌نواز خیابانی+فیلم از جمله اخباری است که امروز در سرویس فرهنگی خبرگزاری ایلنا منتشر شده است.

امام شیعی همان حکیم افلاطون نیست/ الاهیات تنزیهی در تشیع به الاهیات مظاهر بدل شده است

انشاالله رحمتی می‌گوید: در تشیع الاهیات تنزیهی از میان رفته، باب شناخت خداوند بازمی‌شود و رابطه‌ای ولایی و عاشقانه میان بنده و خدا شکل می‌گیرد.

ایرانی‌ها از دوران نوسنگی عاشق تجملات بودند

نادر علیدادی سلیمانی می‌گوید: شواهدی در دست است که گفته می‌شود بسیاری از مجسمه‌های بین‌النهرینی که از عراق در موزه‌های بین‌المللی شاهد هستیم و قدمت آن به اواخر هزاره سوم پیش از میلاد می‌رسد، از سنگ‌هایی تهیه می‌شد که منابع آن از محوطه‌ای نزدیک به جنوب کرمان بدست آمده است.

جهان امروز دچار بحران رابطه انسانی است+فیلم

کارگردان فیلم قرار پنجشنبه می‌گوید شتاب زندگی باعث شده تا مردم فرصتی برای دیدن آثار طولانی و مطول نداشته باشند اما مخاطبان می‌توانند همان حسی را که با دیدن یک فیلم 100 دقیقه‌ای تجربه می‌کنند، با تماشای یک فیلم دو دقیقه‌ای در فضای مجازی به دست بیاورند؛ به شرط آنکه آن اثر قوی باشد.

نیاز است آدم‌های جدیدی وارد عرصه مونولوگ شوند

تشریح برنامه‌های گروه تئاتر لیو، تاکید بر آموزش صحیح و بیراهه بسیاری از آموزشگاه‌های خصوصی تئاتر، شرایط تئاتر خصوصی و سالن‌های خصوصی، وضعیت جشنواره تئاتر فجر و ضرورت ایجاد جریان‌هایی دیگر با ایده‌های تازه مقابل آن و... از جمله موضوعاتی بود که در نشست خبری گروه تئاتر لیو با حضور حسن معجونی و رضا بهبودی مطرح شد.

هم‌خوانی وحید تاج با نی‌نواز خیابانی+فیلم

وحید تاج به تازگی در صفحه شخصی‌اش فیلمی از نوازنده‌ای خیابانی منتشر کرده است. تاج در این فیلم با نوازنده خیابانی که نی می‌نوازد، هم‌خوانی کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز