خبرگزاری کار ایران

نمایش «گرگم و گله می‌برم» در دو جشنواره اروپایی

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۱۸۷

پویانمایی «گرگم و گله می‌برم» اثر امیرهوشنگ معین پس از حضور موفق در رویدادهای سینمایی متعدد در داخل و خارج از کشور بار دیگر در دو جشنواره «سین انیما» ‌ی پرتغال و «کراکوف» لهستان شرکت کرد.

به گزارش ایلنا، چهل و سومین جشنواره بین‌المللی انیمیشن سین‌انیما از ۲۰ تا ۲۶ آبان ۱۳۹۸ (۱۱ تا ۱۷ نوامبر ۲۰۱۹) در شهر اسپینهو کشور پرتغال برگزار شد و پویانمایی «گرگم و گله می‌برم» از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش مسابقه بین‌الملل فیلم‌های کوتاه به عنوان تنها نماینده ایرانی در این بخش به نمایش درآمد.

جشنواره بین‌المللی انیمیشن سین انیمای۲۰۱۹ با دو بخش مسابقه فیلم‌های کوتاه و دانشجویی با هدف ترویج صنعت انیمیشن، انتقال تجربه‌های میان حرفه‌ای این رشته هنری و نیز جذب توزیع کنندگان تلویزیونی برگزار می‌شود و علاوه بر نمایش فیلم‌های انیمیشن در دو بخش ملی و بین‌الملل برپایی کارگاه و نشست‌های بحث و گفت‌وگو و نمایش‌های ویژه از برنامه‌های جنبی این رویداد است.

در همین حال پویانمایی «گرگم و گله می‌برم» در بیست و ششمین جشنواره انیمیشن و دانشجویی کراکوف نیز که از ۲۸ آبان تا ۳ آذر ۱۳۹۸ در شهر کراکوف کشور لهستان برگزار شد به همراه آثاری از کشورهای انگلستان، لهستان، اسپانیا، مجارستان، چین، استونی، تایوان و سوئیس در بخش مسابقه بین‌الملل نمایش داده شد.

در این رویداد بین‌المللی نیز فیلم‌های راه‌یافته به بخش مسابقه جشنواره، جداگانه در دو بخش دانشجویی و انیمیشن جوایز طلایی، نقره‌ای و برنز را دریافت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز