خبرگزاری کار ایران

ارکستر سازهای ملی 21 آذرماه در تبریز روی صحنه می‌رود

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۴۴۷

ارکستر سازهای ملی با رهبری علی‌اکبر قربانی و خوانندگی سالار عقیلی آذرماه در تبریز روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، ارکستر سازهای ملی با رهبری علی‌اکبر قربانی و خوانندگی سالار عقیلی 21 آذرماه در تبریز روی صحنه می‌رود. این اجرا در سالن همایش‌های بین‌المللی این شهر برگزار می‌شود.

ارکستر سازهای ملی در این اجرا تعدادی از قطعاتِ ملی- میهنی سالار عقیلی را به همراه تنظیم جدید از آثار گذشتگان اجرا می‌کند.

این ارکستر مدتی قبل در تالار آیینه کاخ شهرداری براتیسلاوا، پایتخت اسلواکی به اجرای برنامه پرداخت و قطعاتی چون سه تابلو از سوئیت ابن سینا، خوش آمدی، کویر، دگر چه خواهی، چهارگاه برای ویولن و ارکستر، شکنم ساغر، بهار دلکش، بهار من، ریتم‌های رقص آذربایجان، خاک مهرآئین و ای ایران را اجرا کرد.

اعضای ارکستر سازهای ملی ایران را که به دعوت وزارت فرهنگ اسلواکی روی صحنه رفتند، قاسم رحیم زاده و کوروش دانایی نوازنده تار، حبیب جدیری و مهرداد مسعودی فرید کمانچه، شیما شاه محمدی قیچک آلتو و مسعود فیروزی‌نژاد قیچک باس، علی عابدین سنتور، وفا مصباحی نی، مریم خدابخش و امین حیدری عود، فروغ فضلی پیانو، وحید اسدالهی ناقاره و تمبک و مریم ملا تمبک تشکیل می‌دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز