خبرگزاری کار ایران

آغاز سی و یکمین جشنواره استانی تئاتر بوشهر

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۹۷۴

با اجرای نمایش "ژوست و فالش" اثر علیرضا میرشکاری سی و یکین جشنواره استانی تئاتر بوشهر آغاز شد.

به گزارش ایلنا، معاون هنری و سینمایی اداره کل درباره سی و یکمین جشنواره استانی تئاتر بوشهر گفت: سی و یکمین جشنواره تئاتر بوشهر از امروز به مدت ۵ روز در ۲ پلاتو استادان صغیری و امیری مجموعه تئاتر شهر با اجرای نمایش آغاز شد.

محمدحسین زندویان بیان کرد: ۱۱ گروه نمایشی از شهرستان‌های بوشهر، گناوه، کنگان، دیر، دیلم و اهرم با هم به رقابت می‌پردازند.

وی عنوان داشت: در روز اول دو نمایش "زوست و فالش" به نویسندگی عباس صدرالدین و کارگردانی علیرضا میرشکار و "حسنک کجایی" اثر پیمان زند روی صحنه خواهند رفت.

زندویان ادامه داد: نمایش "رازبری" و "در دهانم حرف بزن" روز دوم، "ده هزار و یک شب" و "دقایقی پس از رفتنت" در روز سوم و "به وقت خیرگی"، "چند روایت نامعتبر" و "سوینی" در روز چهارم اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: "کلات نامه" و "بانوی دریایی" دو نمایشی هستند که در روز پایانی جشنواره به ترتیب ساعت ۱۰ و ۱۷ اجرا خواهند شد.

وی اضافه کرد: محسن موسوی خواه، محمودرضا رحیمی و حیدر مظفری داوران سی و یکمین جشنواره استانی تئاتر بوشهر هستند.

یادآور شد: نشست نقد و بررسی نمایش‌های در جشنواره با حضور جواد متین عضو انجمن منتقدان کشور ساعت ۲۱ هر روز در سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: آیین اختتامیه این جشنواره روز جمعه ۱ آذر ماه سال جاری با حضور مسئولین کشوری و استانی ساعت ۱۷ در سالن اصلی مجتمع فرهنگی و هنری شهر بوشهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز