خبرگزاری کار ایران

در بسته خبری فرهنگی روز یکشنبه ایلنا می‌خوانید:

خشایار اعتمادی از خداحافظی‌‌اش می‌گوید/ملت بی‌هویت را می‌شود آسان تحقیر کرد/تولید سریال‌های بالای ۱۰۰ قسمت در تلویزیون/قیمت کاغذ نصف شده است

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۵۹۶

گفتگو با خشایار اعتمادی درباره خداحافظی‌اش با موسیقی، گفتگو با محمدرضا هنرمند درباره بازگشت به سینما بعد از هفده سال، گفتگو با مدیر فیلم و سریال مرکز سیما فیلم درباره تولیدات تازه تلویزیون از جمله اخباری است که امروز در سرویس فرهنگی خبرگزاری ایلنا منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، گفتگو با خشایار اعتمادی درباره خداحافظی‌اش با موسیقی، گفتگو با محمدرضا هنرمند درباره بازگشت به سینما بعد از هفده سال که با ساخت فیلم سمفونی نهم همراه شده، گفتگو با مدیر فیلم و سریال مرکز سیما فیلم درباره تولیدات تازه تلویزیون، برگزاری همایش "ایران و ایتالیا 60 سال همکاری در میراث فرهنگی"، تشییع رضا عبدی (بازیگر و گوینده پیشکشوت رادیو)، گفتگو با تهیه‌کننده برنامه «سلام صبح بخیر» درباره توجه به پیشکسوتان، نشست رئیس اتحادیه ناشران درباره مسائل کاغذ  از جمله اخباری است که روز یکشنبه (بیست‌وششم آبان ماه) در سرویس فرهنگی خبرگزاری ایلنا منتشر شده است.

سال ۷۸ همان تیمی که یکی از خوانندگان خانم را از ایران خارج کرد به سراغم آمد/ آیا این صداوسیما همان رسانه ۲۷ سال پیش است؟

خشایار اعتمادی از حضور در عرصه موسیقی خداحافظی کرد. او می‌گوید: مدیریت فعلی به طرز وحشتناکی یارکشی کرده و صرفا به دنبال سودهای کلان است. چطور می‌شود کسی که قبلأ برای بچه‌های هنرمند نوارکاست جابجا می‌کرده امروز پشت پورشه بنشیند و روز دیگر لندکروز سوار شود. قطعا جریان و فسادی وجود داشته است.

ملتی که احساس بی‌هویتی می‌‌کند را می‌شود به آسانی تحقیر و تحریم کرد

هنرمند با تقلبی خواندن بسیاری از فیلم‌های کمدی معتقد است که سینما ماموریت مهمتری از دادن یک قرص آرامبخش دارد، آنهم یک قرص آرامبخش تقلبی که به‌جای آرام کردن موقت تماشاگر باعث عصبانیت و ایجاد احساس فریب‌خوردگی در او می‌شود.

برنامه‌ریزی برای تولید سریال‌های بالای ۱۰۰ قسمت در تلویزیون

بهرنگ ملک‌محمدی ضمن بیان اینکه استاندار ساخت سریال در جهان به سمت تولید مجموعه‌های بلند رفته، گفت: اکنون تلویزیون برای تولید سریال‌های بالای ۱۰۰ قسمت برنامه‌ریزی‌ انجام داده است اما ساخت این سریال‌ها به بودجه، هماهنگی و زمان نیاز دارد.

ایران و ایتالیا میراث‌داران تمدن تاریخی هستند

به گفته جوزپه پرونه؛ حفظ، اکتشاف، حفاری و مرمت آثار باستانی برای هر دو کشور بسیار اهمیت دارد در عین حال دانشگاه‌های ایران و ایتالیا پروژه‌های مشترکی را در این حوزه‌ها با یکدیگر آغاز کردند که نتیجه آن تحقق کارهای بی‌نظیری است.

رضا عبدی با حضور همکارانش تشییع شد

رضا عبدی (بازیگر و گوینده پیشکشوت رادیو) صبح امروز 26 آبان ماه، از مقابل ساختمان رادیو تشییع شد.

پیشکسوتان نیازمند توجهند/ درِ برنامه صبح "جمعه با شما" به روی هیچ پیشکسوتی بسته نیست

تهیه‌کننده برنامه «سلام صبح بخیر» با بیان اینکه پیشکسوتان رادیو بیشتر از بحث مالی، به توجه نیاز دارند، گفت: بحث معیشتی از جمله مواردی است که خود ما هم با آن درگیر هستیم، چه رسد به پیشکسوتان. متاسفانه این داستان همیشه بوده و هست اما تلاش خود را انجام دادیم تا آنچه که از دستمان برمی‌آید را انجام دهیم. بقیه آن نیازمند کمک مسئولان رده بالاتر است.

قیمت کاغذ نصف شده است/ کاهش محسوس قاچاق کتاب / شایعات مربوط به عدم توزیع کاغذ دولتی صحت ندارد

نشست خبری بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با حضور هومان حسن‌پور رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان شهر تهران، و جمعی از اهالی رسانه در محل اتحادیه برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز