خبرگزاری کار ایران

مراسم معارفه شکرخواه در کمیسیون ملی یونسکو برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۵۹۲

مراسم معارفه یونس شکرخواه به عنوان مشاور عالی و مدیر گروه ارتباطات و رسانه کمیسیون ملی یونسکو- ایران، برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مراسم معارفه یونس شکرخواه به عنوان مشاور عالی و مدیر گروه ارتباطات و رسانه کمیسیون ملی یونسکو- ایران با حضور حجت الله ایوبی (دبیرکل)، امیر روشن بخش (معاون ارتباطات و مشارکت‌ها)، جواد صباغ (معاون اجرایی)، آرش امینی (مدیرکل امور بین الملل و حوزه ریاست کمیسیون ملی یونسکو- ایران) و جمعی از کارکنان کمیسیون در محل این کمیسیون برگزار شد.

حجت الله ایوبی با ابراز خرسندی از موافقت شکرخواه برای پذیرش مسوولیت در کمیسیون ملی یونسکو اظهار امیدواری کرد با حضور این استاد ارتباطات، اتفاقات موثری در گروه ارتباطات و رسانه کمیسیون رخ دهد.

همچنین شکرخواه ابراز امیدواری کرد که با همراهی و کار تیمی حاضران در کمیسیون ملی یونسکو-ایران، اتفاقات موثری را در حوزه گروه ارتباطات و رسانه شاهد باشیم.

در ادامه این مراسم حکم شکرخواه از سوی دبیرکمیسیون ملی یونسکو- ایران به این استاد ارتباطات اهدا شد.

در بخشی از حکم حجت الله ایوبی خطاب به شکرخواه آمده است: بی‌گمان استفاده از دانش و تجربه آن استاد فرهیخته و ارجمند سرآغاز عصر نوینی در ارتقای سطح فعالیت‌های کمیسیون ملی یونسکو-ایران خواهد بود.

جایگاه ایران در سازمان یونسکو، کمیته‌های ملی و مراکز متعدد وابسته به کمیسیون ملی یونسکو-ایران فرصت بسیار مغتنمی برای ارتقاء سطح دانش و انتقال تجربیات مفید در عرصه ارتباطات و رسانه  است.

یقین دارم با وجود جنابعالی، شخصیت‌های برجسته این عرصه و نخبگان و فرهیختگان کشور ظرفیت‌های جدیدی را برای کمیسیون ملی یونسکو-ایران ایجاد خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز