خبرگزاری کار ایران

مستندی درباره لیگ برتر افغانستان/ روایت استادیومی که روزی محل اعدام مخالفان حکومت بود

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۷۴۷

مدیر سابق شبکه مستند طی سفری به کابل، مستند «سکوهای امن افغانستان» را که درباره لیگ برتر افغانستان است، تولید کرده است.

به گزارش ایلنا، فیلم مستند موبایلی «سکوهای امن افغانستان» به روایت امیر تاجیک پنجشنبه در کافه "تلما" که کافه افغانستانی‌های مقیم تهران است، رونمایی خواهد شد.

این فیلم ۳۵ دقیقه‌ای روایتی از برگزاری لیگ برتر افغانستان در استادیومی است که روزگاری نه چندان دور، محل اعدام مخالفان حکومت بوده است.

همچنین این مستند وضعیت شهر کابل و دیدار پر شور فوتبال میان دو تیم مهم لیگ برتر افغانستان به نام های "طوفان هریرود" و "میوند اتلان" که در شرایط امنیتی پیچیده و البته عادی برای مردم افغانستان برگزار می‌شود، را به نمایش می‌گذارد.

شرایط روزمره زندگی در کابل، مناطق جذاب و دیدنی این شهر، صنایع دستی و غذاها و نوشیدنی‌های سنتی پایتخت افغانستان نیز در این فیلم به تصویر کشیده شده است.

«سکوهای امن افغانستان» به تهیه‌کنندگی وبسایت "ورزش سه" تولید شده و پس از رونمایی در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

«سکوهای امن افغانستان» به روایت امیر تاجیک پنجشنبه چهارم مهرماه رونمایی و متعاقبا براى مخاطبان در فضاى مجازى منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز