خبرگزاری کار ایران

پخش مستند «گام‌های قدمی» پرتره‌ای از محمدحسین قدمی

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۱۱۵

مجموعه مستند «قلمستان» یکشنبه ۳۱ شهریور با پخش مستند «گام‌های قدمی» پرتره‌ای از محمدحسین قدمی نویسنده دفاع مقدس روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجموعه مستند «قلمستان» یکشنبه ۳۱ شهریور با پخش مستند «گام‌های قدمی» پرتره‌ای از محمدحسین قدمی نویسنده دفاع مقدس روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

ابوالفضل توکلی تهیه‌کننده و کارگردان «گام‌های قدمی» در رابطه با این مستند گفت: محمدحسین قدمی نویسنده دفاع مقدس است که هرماه برنامه «شب‌های خاطره» را در حوزه هنری برگزار می‌کند.

وی افزود: یکی از کتاب‌های این نویسنده که به قلم خوبش شناخته می‌شود، «جشن حنابندان» است؛ کتابی که به گزارش دو عملیات کربلای ۵ و بیت‌المقدس ۴ در مناطق جنوب و غرب کشور پرداخته است.

توکلی ادامه داد: قدمی از یاران شهید آوینی است و به پیشنهاد ایشان یکی از قسمت‌های مجموعه «روایت فتح» با عنوان «دسته ایمان» را ساخته است، مستندی که در  زمان خود بسیار موردتوجه قرار گرفت و در آن قدمی همراه با افرادی از مشاغل مختلف عازم جبهه می‌شود.

این تهیه‌کننده در ادامه بیان کرد: «گام‌های قدمی» در تهران تصویربرداری شده و می‌کوشد برشی از زندگی این نویسنده را به تصویر بکشد.

توکلی در پایان گفت: در این فیلم مرتضی سرهنگی که یکی از پژهشگران و نویسندگان مطرح ادبیات دفاع مقدس هستند، ما را همراهی کردند و نظراتشان درباره کتاب و ادبیات دفاع مقدس اظهار داشتند.

مجموعه مستند «قلمستان» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ابوالفضل توکلی پرتره‌ای از نویسندگان دفاع مقدس بوده و از شنبه تا جمعه ساعت ۲۰ از شبکه مستند پخش می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز