خبرگزاری کار ایران

در کنسرت سمنان اتفاق افتاد؛

شهرام ناظری از مردم پوزش خواست

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۶۱۰

کنسرت شهرام ناظری به همراه نوازندگان گروه «مولوی» در سمنان برگزار شد. ناظری که برای نخستین بار در سمنان حاضر می‌شد، ابراز امیدواری کرد که سالنی مناسب اجرای موسیقی در این شهر احداث شود.

به گزارش ایلنا، کنسرت شهرام ناظری به همراه نوازندگان گروه «مولوی» در سمنان برگزار شد. شهرام ناظری که برای نخستین بار در شهر سمنان حاضر می‌شد، ابراز امیدواری کرد که سالنی مناسب اجرای موسیقی در این شهر احداث شود.

کنسرت شهرام ناظری با حدود ۴۰ دقیقه تأخیر شروع شد و بر همین اساس تماشاگران در ابتدای برنامه و به نشانه اعتراض با تشویق‌های متمادی، خواستار حضور گروه و شهرام ناظری در سالن و آغاز برنامه شدند. پس از حدود ۴۵ دقیقه مجری برنامه با قرائت پیامی از زبان مردم استان سمنان از شهرام ناظری برای اجرای برنامه دعوت کرد و شهرام ناظری نیز با پوزش به خاطر تأخیر در آغاز برنامه، از مردم سمنان به خاطر اجرای برنامه در سالن ورزشی و کیفیت پایین صدا قبل از آغاز برنامه عذرخواهی کرد.

در این برنامه که معاون سیاسی و امنیتی، معاون عمرانی و معاون اقتصادی استاندار سمنان به همراه نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه، فرمانداران سمنان، مهدی‌شهر و سرخه و جمعی دیگر از مسئولان استان حضور داشتند، شهرام ناظری خطاب به مسئولان گفت: انشاالله اعتبارات خوبی برای احداث یک سالن بزرگ جهت اجرای برنامه‌های هنری در این شهر از سوی مسؤولان اختصاص پیدا کند.

وی با بیان اینکه اگر مسئولان همت کنند ما بازهم به سمنان خواهیم آمد، وعده داد که پس از احداث یک سالن خوب و ارزشمند برای اجرای کنسرت، حتماً در سمنان حاضر شود.

این خواننده موسیقی سنتی کشورمان در بخش دیگری از سخنان خود که در خلال اجرای موسیقی ایراد می‌کرد، با بیان اینکه خوشبختانه برای اجرای این برنامه در سمنان مسئولان همکاری کردند، گفت: خوشبختانه در سمنان کسی در سالن را قفل نکرد و ما خیلی راحت توانستیم وارد سالن شویم و در جمع گرم شما حضور یابیم، البته اگر قفل هم بزنند ما بازهم می‌آییم.

کنسرت شهرام ناظری که برای اولین بار در سمنان برگزار می‌شد، با استقبال مردم روبرو شد. بخش اول اجرای شهرام ناظری خیلی آرام و با قطعاتی از اشعار اخوان ثالث، مولوی و برگزار شد و بخش دوم به اجرای قطعه‌های قدیمی‌تر شامل «اندک اندک»، «الا یا ایها الساقی» و… اختصاص داشت که با استقبال بیشتر حاضران همراه شد.

شهرام ناظری در پایان برنامه با دریافت یادداشتی از یکی از مجریان برنامه، گفت: ظاهراً تعدادی از مسئولان محترم که از همشهریان من هستند، در سالن حضور دارند و به من گفتند چند قطعه کردی اجرا کنم. شهرام ناظری پس از اجرای ترانه‌های درخواستی مسئولان از مردم تشکر کرد و بلافاصله سالن را ترک کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز