خبرگزاری کار ایران

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی:

شورای راهبری برای گردشگری ایجاد کردم/تودیع و معارفه ۴ مدیرکل در معاونت گردشگری

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۵۷۰

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی در حرکتی انقلابی، چهار مدیرکل این معاونت از سازمان میراث فرهنگی را تغییر داد و مراسم تودیع و معارفه آنها امروز عصر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ولی تیموری (معاون گردشگری کشور) که حدود دو ماه و نیم از حضور او در این معاونت می‌گذرد، امروز در احکامی جداگانه ۴ مدیرکل خود را تغییر داد.

او در این خصوص گفت: با توجه به آنکه بیش از دو ماه از حضور من در معاونت گردشگری می‌گذرد، با وجود آنکه باید همان ابتدای کار مدیران کل را تغییر می‌دادم اما سعی کردم به مررور زمان این کار را انجام دهم چراکه هر کس نیازمند یک تیم همراه است تا بتواند کار کند. از این رو براساس شناختی که داشتم، سعی کردم از افراد متخصص‌تر در بخش‌های گردشگری استفاده کنم. بیش از ۲۰ سال است که در سازمان فعال هستم و با شناختی که نسبت به این افراد دارم قطعا یک قدم به جلو برخواهیم داشت.

تیموری ادامه داد: تمام این افراد از نیروهای سازمان  هستند و از زمان برنامه ملی گردشگری که در سال ۷۸ تدوین شد در جریان اتفافات گردشگری بودند و هستند از این رو می‌توانند مرا در ادامه راه گردشگری همراهی کنند. به نظر می‌رسد که با همراهی بیشتر بتوانیم همرنگی را به گردشگری بیاوریم. در این میان، با انتخاب این افراد، شورای راهبری برای گردشگری کشور ایجاد کردم.

معاون گردشگری دراین خصوص که آیا این تغییرات در اداره کل‌ها که در آستانه نوروز و سفرهای نوروزی اتفاق افتاده، ممکن است سبب بروز مشکلاتی در حوزه خدمات سفرهای نوروزی شود، گفت: فریدون محمدی (دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر) را تغییر ندادم. ضمن آنکه تمام این افراد با حوزه گردشگری آشنا هستند و خارج از بدنه سازمان نیستند.

او خاطرنشان کرد: لیلا اژدری که مشاور امور استان‌ها و سرپرست دفتر برنامه‌ریزی و حمایت از توسعه گردشگری بود از این اداره کل به دفتر همکاری و توافق‌های ملی گردشگری رفت و به عنوان مدیرکل این دفتر معرفی شد. به‌جای او علیرضا رحیمی که مدیر امور استان‌های برنامه ملی توسعه گردشگری بود و طی سال‌های گذشته در معاونت گردشگری در بخش‌های مختلف برنامه و بودجه سازمان فعالیت داشت و همچنین در معاونت گردشگری شورای عالی مناطق آزاد فعالیت می‌کرد به عنوان مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و حمایت از توسعه گردشگری فعال خواهد شد.

 تیموری ادامه داد: جواد موسوی که معاون گردشگری خراسان رضوی بود نیز به عنوان مدیرکل نظارت و ارزیابی گردشگری معرفی شد و به‌جای محمد ثابت اقلیدی در این مسند نشست. در دفتر مطالعات و آموزش گردشگری نیز زاهد شفیعی (مدیر گروه گردشگری و کارآفرینی دانشگاه اصفهان) به‌جای محمد رضا اکبری معرفی شد. البته گفته می‌شود شفیعی تنها نیروی خارج از سازمان است که به معاونت گردشگری فراخوانده شده و سایر مدیرکل‌های معرفی شده همگی از بدنه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری هستند.

البته به گفته معاون گردشگری، محمد ابراهیم لاریجانی (مدیرکل بازاریابی و تبلیغات) در این سمت باقی خواهد ماند و تغییری در این اداره کل اتفاق نخواهد افتاد.

مراسم معارفه مدیران جدید امروز هفتم بهمن ماه ساعت ۱۶ در معاونت گردشگری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز