خبرگزاری کار ایران

با حکم هادی مظفری؛ مدیر کل هنرهای تجسمی

معاون هنری و سرپرست معاونت هماهنگی و برنامه ریزی هنرهای تجسمی منصوب شدند

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۱۶۰

مدیر کل تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی احکام جداگانه معاون امور هنرهای تجسمی و سرپرست معاونت هماهنگی و برنامه ریزی را منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، هادی مظفری (مدیرکل تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) طی احکام جداگانه اردشیر میرمُنگره را به عنوان معاون امور هنرهای تجسمی و شادی علی را به سمت سرپرست معاونت  هماهنگی و برنامه‌ریزی منصوب کرد.

مظفری در حکم اردشیر میرمنگره و شادی علی آورده است: نظر به سوابق اجرایی، تعهد، توانمندی و شایستگی‌های جنابعالی به موجب این حکم به عنوان معاون امور هنرهای تجسمی منصوب می‌شوید .

امید است با اتکاء به خداوند سبحان در ایفای وظایف محوله، پیگیری امور مربوطه و سامان بخشیدن به کارکردهای اداری مجموعه با همیاری عموم همکاران و هنرمندان عرصه تجسمی موفق باشید. بهروزی شما را از درگاه خداوند منان خواستارم.

اردشیر میرمنگره دانش آموخته رشته گرافیک از دانشگاه هنر و تصویر سازی از دانشگاه تهران است. وی دارای سوابق پژوهشی و اجرایی در سازمان میراث فرهنگی و زیباسازی شهر تهران است. او تجربه تدریس در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی را در کارنامه خود دارد .

شادی علی نیز دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته علوم ارتباطات اجتماعی است. او دارای سوابق اجرایی مدیریتی و پژوهشی در اداره کل فرهنگ و ارشاد استان تهران است. علی تاکنون دبیری  کمیته‌های متعدد اطلاع رسانی و برنامه ریزی در حوزه فرهنگ و هنر را در کارنامه خود دارد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز