خبرگزاری کار ایران

معاون پارلمانی رییس جمهور:

آمریکا نمی‌تواند در صنعت گردشگری تاثیرگذار باشد/گردشگری راه پیروزی بر جنگ اقتصادی آمریکاست

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۸۳۶

حسینعلی امیری گفت: کارشناسان سازمان جهانی جهانگردی معتقدند که تهدید در حوزه گردشگری هیچگاه به رکود دائمی منجر نخواهد شد و به‌این ترتیب آمریکا نمی‌تواند در صنعت گردشگری تاثیر گزار باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسینعلی امیری (معاون پارلمانی رییس جمهور) در نخستین همایش جامعه هتلداران ایران که عصر امروز در سالن رویال هال هتل اسپیناس پالاس برگزار شد، گفت: جهان در حال تغییر است و تکنولوژی به شدت زندگی مردم تمام دنیا را تحت تأثیر قرار داده و شرایط به‌گونه‌ای شده که امروز مردم از تکنولوژی برای سپری کردن اوقات فراغت خود استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه سبک زندگی امروز با گردشگری گره خورده است، ادامه داد: سفر یکی از بخش‌های اصلی زندگی امروز مردم است و به‌همین دلیل کشورهای مختلف نیز روی آن تمرکز کرده‌اند. به‌همین دلیل می‌توان عصر امروز را عصر گردشگری معرفی کرد.

معاون پارلمانی رییس جمهور در ادامه بیان کرد: صنعت گردشگری مزایای متعددی دارد و بهنوعی ارسال پیام صلح و نفی خشونت، ایجاد اشتغال و پیوندهای فرهنگی در سراسر دنیا، از طریق این صنعت اتفاق می‌افتد.

امیری با بیان اینکه در شرایط کنونی توجه به زیرساخت‌های گردشگری غیرقابل اجتناب است، گفت: یکی از مهمترین زیرساخت‌های صنعت گردشگری پرداختن به صنعت هتلداری است. چراکه توجه به این صنعت و ارتقاء سطح کیفی آن یکی از ضرورت های جامعه هتلداری بوده و سبب پیشرفت صنعت گردشگری می‌شود.

وی همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: ما در حال حاضر در یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی قرار داریم و گردشگری می‌تواند رمز موفقیتی باشد که ما را از چالش‌های اقتصادی‌ که دشمنان خارجی برای ما ایجاد کرده‌اند، نجات دهد.

امیری افزود: امروز وزارت خزانه‌داری آمریکا اتاق جنگی را علیه ما طراحی کرده و به‌نوعی تعداد نیروهای اعزامی خود به کشورهای منطقه را افزایش داده است و این موضوع نشان از نبرد اقتصادی دارد که افسران اطلاعاتی این وزارتخانه در کشورهای همسایه با ما آغاز کردند.

وی با بیان اینکه صنعت گردشگری منبع تولید ثروت بوده و می‌تواند ایران را از بحران‌های اقتصادی نجات دهد، ادامه داد: کارشناسان سازمان جهانی جهانگردی معتقدند که تهدید در حوزه گردشگری هیچگاه به رکود دائمی منجر نخواهد شد و به‌این ترتیب آمریکا نمی‌تواند در صنعت گردشگری تاثیرگذار باشد. چراکه گردشگران جهانی وجود دارند و در شرایط بحرانی برای مدتی مقصد خود را تغییر می‌دهند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در ادامه بیان کرد: دولت یکی از مهمترین محورهای توسعه کشور را صنعت گردشگری قرار داده و این آمادگی را دارد که با تشکیل کارگروه‌هایی با حضور نمایندگان صنعت گردشگری و هتل‌داری گام موثری در جهت رفع موانع و چالش‌های پیش رو بردارد.

وی در پایان نیز از هتلداران نیز درخواست کرد تا در جهت ارتقای زیرساخت‌ها و پایین آوردن هزینه‌های خود تلاش کنند و همچنین روی کمک دولت نیز حساب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز