خبرگزاری کار ایران

در مجمع عموی عادی مشخص شد:

موسوی رئیس و حکمت نایب رئیس انجمن تهیه کنندگان مستقل سینما

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۵۱۵

هیات مدیره جدید انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌ها و تهیه‌کنندگان مستقل سینمای ایران انتخاب شدند.

 به گزارش ایلنا، منیژه حکمت اعلام خبر فوق افزود:انتخابات انجمن صنفی کارفرمایی می‌بایست در بهمن ماه سال گذشته برگزار می‌شد. اما تشکیک در مورد اعضای حقیقی انجمن و لزوم حل و فصل آن، هیات مدیره را بر آن داشت تا ابتدا وضعیت اعضای حقیقی و همچنین تبدیل انجمن مدنی به انجمن حقوقی و رسمی را مورد توجه قرار دهد.

 وی ادامه داد: خوشبختانه موضوع رسمیت یافتن انجمن با مساعدت وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی به سرانجام رسیدو امکان حضور اعضای حقیقی انجمن نیز در مجمع عمومی فوق‌العاده با حضور نماینده وزارت کار فراهم شد.

اما ، از آنجا که بیش از دوماه از تاریخ انتخابات گذشته بود، براساس قوانین و اساسنامه، دعوت به مجمع عمومی به تقاضای بیش از یک سوم اعضا امکان برگزاری داشت. در مجمع عموی عادی که با حضور نزدیک به دو سوم اعضا به ریاست آقای رسول صدرعاملی برگزار شد، اعضای هیات مدیره و بازرسان برگزیده شدند.

پس از تأیید انتخابات، در اولین جلسه هیات مدیره، مسئولان انجمن به شرح زیر تعیین شدند:

سیدغلامرضا موسوی: رییس هیات مدیره، منیژه حکمت: نایب رییس هیات مدیره،سیروس تسلیمی: خزانه‌دار

سیدمحمود رضوی: دبیر انجمن و مرتضی شایسته با توجه به پیشکسوتی، سوابق ارزشمند تهیه کنندگی و شایستگی، به عنوان رییس هیات داوری انجمن برگزیده شدند.

منیژه حکمت افزود: به‌زودی اعضای کمیته‌ها و شوراهای تولید، پخش، تبلیغات و مسئول حقوقی انجمن معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز