خبرگزاری کار ایران

مناظره رادیو درباره نقش نظام ملی نوآوری در اقتصاد مقاومتی و حمایت از کارآفرینان

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۵۷۵

مناظره علمی رادیو گفتگو در برنامه روز چهارشنبه (سیزدهم تیر) نقش نظام ملی نوآوری در اقتصاد مقاومتی، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و کارآفرینان را بررسی می‌کند.

به گزارش ایلنا، چالش‌های اساسی در حوزه سیاست، فرهنگ، اقتصاد و جامعه و طرح آنها از زوایای گوناگون همواره یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های رسانه به ویژه رادیو است. بر این اساس شبکه رادیویی گفتگو برنامه‌ای را با عنوان مناظره علمی در روز چهارشنبه سیزدهم تیر روی آنتن می‌برد و به طرح این موضوع می‌پردازد که نظام ملی نوآوری در ایران چگونه است؟ آیا به سامان می‌رسد یا خیر؟ در خدمت مخاطبان خواهد بود؟

این برنامه با حضور کارشناسان و صاحب‌نظران و مسئولانی از طیف‌های مختلف موافق و مخالف موضوعات مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و... را با هدف روشنگری و شفاف‌سازی مردم به چالش می‌کشد.

رقیه آقازاده تهیه‌کننده این برنامه با بیان اینکه بررسی وضعیت کنونی نظام نوآوری در کشور ازجمله موضوعات مورد بحث در این برنامه است، عنوان کرد: «اینکه آیا این نظام در آینده به سامان می‌رسد یا خیر؟» و «آیا این نظام در جهت اقتصاد مقاومتی است یا خیر؟» از دیگر سوالات و موضوعات این برنامه است.

وی همچنین نقش نظام ملی نوآوری در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و کارآفرینان را از دیگر موضوعات این برنامه دانست.

خسرو سلجوقی مشاور وزیر ارتباطات، حمیدرضا احمدیان مدیرکل دفتر نوآوری و حمایت از سرمایه‌گذاری وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات، رضا نقی‌زاده سرپرست مدیریت امورترویج/پژوهش/آموزش و همکاری‌های علمی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور و سیده لیلا نوابی رئیس اداره آینده‌پژوهی صنعتی مرکز توسعه فناوری و صنایع پیشرفته وزارت صنعت مهمانان این برنامه هستند.          

مناظره را جمعی از تهیه‌کنندگان رادیو گفتگو با همکاری مجری کارشناسان نخبه از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۶ از موج اف ام ردیف ۵/۱۰۳ مگاهرتز تقدیم علاقه‌مندان به بحث‌های چالشی می‌کنند.

مخاطبان می‌توانند از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ و یا شماره تماس ۲۲۶۵۲۳۸۲ با این برنامه در ارتباط باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز