خبرگزاری کار ایران

زنگشاهی در منزل است و در انتظار فیزیوتراپی

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۸۹۳

پهلوان رسول بخش زنگشاهی، نوازنده چیره‌دست قیچک از بیمارستان مرخص شده و در منزل در انتظار آغاز فیزیوتراپی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پس از آن که روز چهارشنبه 16 خرداد، شمسی‌خاتون زنگشاهی، همسر پهلوان رسول بخش زنگشاهی، هنرمند پیشکسوت موسیقی نواحی اعلام کرد که چهار روز است همسرش سکته مغزی کرده و در بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان بستری است و از عدم توجه مسئولین دولتی به آن‌چه بر این نوازنده نامی قیچک (ساز سرود) گذشته بود گلایه‌ کرد، روز گذشته پنجشنبه 17 خرداد خبر آمد حسین مسگرانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان به عیادت او رفته است و زنگشاهی از بیمارستان مرخص شده و در منزل در انتظار آغاز مراحل فیزیوتراپی برای بهبود اعضای سمت چپ بدنش است که در حال حاضر از کار افتاده است. 

طبق آن‌چه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان  اعلام کرد، مسگرانی پس از عیادت از این هنرمند گفت: امروز (پنجشنبه 17 خرداد) عیادتی با هنرمند گرامی رسول بخش زنگشاهی داشتیم... با توجه به ملاقاتی که انجام شد، به لطف خدا همه چیز از جمله وضعیت درمانی، رسیدگی‌های پزشکی و فعالیت‌های کادر درمانی در شرایط بهتری قرار دارد و مباحث اصلی در رابطه با مسائل درمانی استاد با رئیس بیمارستان مطرح شده و قرار است امروز از بیمارستان ترخیص شوند و در ادامه درمان، مرحله فیزیوتراپی را شروع کنند.

زنگشاهی در منزل است و در انتظار فیزیوتراپی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان  همچنین تصریح کرد: ایشان از سرمایه‌های ملی این استان و کشور هستند و امیدوارم به زودی شاهد بازیابی سلامت این استاد گرانقدر باشیم.

شمسی خاتون زنگشاهی نیز امروز جمعه، 18 خرداد ضمن تایید این خبر از حضور پهلوان رسول بخش زنگشاهی در منزل و انتظار او برای آغاز مراحل فیزیوتراپی گفت.

پهلوان رسول بخش زنگشاهی پیشتر یک پای خود را به دلیل ابتلا به دیابت از دست داده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز