خبرگزاری کار ایران

کلیت برگزاری فستیوال موسیقی الکترونیک تهران مشکلی ندارد/ابراز نگرانی از لغو مجوز دو موزیسین

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۰۰۲

به دنبال حذف دو موزیسین از جدول اولین فستیوال موسیقی الکترونیک تهران و ابراز نگرانی برگزارکنندگان از این اتفاق، معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران اعلام کرد کلیت برگزاری این فستیوال مشکلی ندارد.

محمدحسین اسماعیلی (معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در این باره گفت: هر برنامه یا فستیوالی که قرار است برگزار شود تا زمان برگزاری آن امکان دارد اصلاحات و تغییرات بسیاری در جدول آن اتفاق بیفتد. حتی در جشنواره موسیقی فجر هم امکان دارد جدول اجراها تا روز آخر تغییر کند. وقتی برنامه‌ای برای اولین مرتبه در قالب موسیقی الکترونیک قرار است برگزار شود بالاخره امکان دارد یکی دو گروه از جدول حذف و یا به آن اضافه شوند.

وی در پاسخ به این سوال که «روال جشنواره‌ها به این صورت است که جدول برنامه‌ها بعد از اخذ تمامی مجوزها منتشر می‌شود، چرا این چهار موزیسین مجوزهایشان لغو شده؟» گفت: یکسری مسائل به خود هنرمندان بازمی‌گردد؛ امکان دارد یک کنسرت دو ماه قبل مجوزهای لازم را دریافت کند و تا زمان برگزاری آن اتفاقاتی از سوی گروه یا هنرمند روی دهد که باعث ایجاد یکسری مسائل شود و بعد از آن ممکن است اتفاقاتی بیفتد که مجوز را تحت تاثیر قرار دهد. در واقع همه مسئولیت به خود ارشاد مربوط نمی‌شود و بخشی از آن هم به هنرمندان بازمی‌گردد. به هر حال مجوزی که صادر می‌شود تا زمان صدور مجوز مورد بررسی قرار گرفته و احتمال دارد اتفاقاتی از سوی هنرمند روی بدهد که تغییراتی در مجوز به وجود آورد.

وی همچنین عنوان کرد: در مورد این برنامه‌هم صحبتم این است که در جدول یک فستیوال ممکن است حتی تا دقیقه 90 هم تغییراتی به وجود بیاید و شاید مشکلاتی را هم ایجاد کند ولی کلیت برگزاری این فستیوال هیچ مشکلی ندارد. انشاالله در دوره‌های بعدی، این فستیوال با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های بیشتر، پرقدرت‌تر برگزار می‌شود.

این در حالی است که بنا بر اعلام ستاد برگزاری فستیوال از اجرای دو نفر از شرکت‌کنندگان در این فستیوال که همه مجوزهای لازم برای حضورشان در این فستیوال نیز اخذ شده بود، به یکباره ممانعت به عمل آمده و بلیت‌فروشی فستیوال به دلیل حضور اسم این دو چهره بسته شد و پس از پیگیری‌های لازم مشخص شد که پویا معمارزاده و محمد صادقی به دلایلی اجازه حضور در این فستیوال را ندارند و پس از حذف آنها از لیست فستیوال بار دیگر روند بلیت فروشی از سر گرفته شد.

حمید خسروبیگی (مدیر برگزاری فستیوال موسیقی الکترونیک) درباره حذف نام این دو «دی جی» نیز عنوان کرده است: «تقریبا هیچ دلیلی به ما اعلام نشده ولی آنچه مشخص است فستیوال باید بدون اجرای آنها برگزار شود و توضیحات بیشتری در این باره ندارم.»

این کنسرت‌ها از شنبه 12 اسفند در پردیس چارسو آغاز خواهد شد. اولین فستیوال موسیقی الکترونیک تهران با حضور 12 گروه موسیقی از 12 تا 18 اسفند به میزبانی پردیس چارسو برگزار خواهد شد.

در این برنامه جمعی از هنرمندان موسیقی الکترونیک برای اولین‌بار گردهم می‌آیند و آثار جدیدشان را برای علاقه‌مندان این سبک اجرا کنند.

12 اسفند- Anunnaki signalسانس اول، محمد رجبی سانس دوم

13 اسفند - M.H PROJECTسانس اول،#TEHRAN سانس دوم

14 اسفند: گروه jetpack به همراه عرفان قوی‌قلب و امیرعلی رحمانی (سانس اول)

15 اسفند: اشکام 16 اسفند: elemaun (سانس اول، خشایار روانگر (سانس دوم)

17 اسفند: Ali.i.a.n (سانس اول) 18 اسفند: پیام رونق (سانس اول)، نیما رمضان به همراه امیر بال افشان و سیاوش حسینی‌زاده (سانس دوم)

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز