خبرگزاری کار ایران

بیان مسائل فلسفی به زبان ملموس در «بللا فیگورا»

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۴۵۵

سوسن مقصودلو از بازی در نمایش جدیدی خبر داد و گفت: من در نمایش «بللا فیگورا» نقش شخصیت «ایوون» را بازی می‌کنم؛ او زن باتجربه‌ای است که مسایل فلسفی را به سادگی با بیان ملموس ارایه می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نمایش «بللا فیگورا»، اثری از یاسمینا رضا، ترجمه بهروز سرو علیشاهی و کارگردانی سروش طاهری است که سوسن مقصودلو، مانلی حسین پور و شهره رعایتی، میثم رازفر و بهروز سرو علیشاهی بازیگران آن هستند.

سوسن مقصودلو تشریح کرد: در این نمایش من نقش ایوون را بازی می‌کنم که در شب تولدم به همراه پسر و عروسم به یک رستوران دریایی می‌آییم اما قبل از ورود به رستوران توسط اتومبیل یک زوج که آنها هم برای صرف شام به رستوران آمده‌اند زیر گرفته می‌شوم و نمایش در رستوران ادامه پیدا می‌کند.

او با بیان اینکه برای من بازی در این نقش به چند دلیل جذاب بود، گفت: اول به‌دلیل اینکه نمایش بسیار خوش‌ساخت و روان بود دوم چون شخصیت ایوون خیلی شیرین و چند لایه بود سوم گروه خوب و بی‌حاشیه‌ای بودند که کار با آنها می‌توانست تجربه خوبی باشد.

مقصودلو ادامه داد: من در طی این سال‌ها سعی کرده‌ام علی‌رغم دشواری‌هایی که در تئاتر شاهد آن هستیم رابطه‌ام را با دنیای نمایش قطع نکنم و امیدوارم حاصل این کار خوب از کار درآید و تماشاگر راضی باشد.

نمایش «بللا فیگورا» به کارگردانی سروش طاهری از شش دی در تماشاخانه شانو (صادقی) ساعت 6عصر روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز