خبرگزاری کار ایران

مهلت ارسال آثار به جشنواره آواها و نواهای رضوی تمدید نمی‌شود/اجرای گروه‌های برگزیده در شهرستان‌های تهران

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۲۶۸

آخرین مهلت برای ارسال آثار موسیقی به دومین جشنواره ملی آواها و نواهای رضوی 25 تیر ماه 96 است و گروه‌های برگزیده در شهرستان‌های استان تهران به اجرا خواهند پرداخت.

به گزارش ایلنا، محمدحسین اسماعیلی (معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و مدیر اجرایی دومین جشنواره آواها و نواهای رضوی) با بیان این مطلب، افزود: در حال حاضر 2 سال است که در حوزه فرهنگ رضوی بستر تولید آثار موسیقایی فراهم شده و این جشنواره شور و شوقی بین هنرمندان ایجاد کرده است.

مدیر اجرایی این جشنواره، تولید آثار موسیقایی در فرهنگ رضوی، حمایت از هنرمندان دراین زمینه، اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت فرهنگی مرتبط با سیره اهل بیت(ع) و امام رضا(ع)، تکریم و گرامیداشت تولیدکنندگان آثار در این حوزه و کمک به تولید آثار فاخر را از اهداف بزگراری جشنواره عنوان کرد.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران همچنین ابراز امیدواری کرد که گنجینه آثار موسیقی مرتبط با سیره رضوی تولید شود.

اسماعیلی با بیان اینکه اختتامیه دومین جشنواره ملی آواها و نواهای رضوی 7 مرداد امسال و در دهه کرامت برگزار می‌شود، عنوان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره 25 تیرماه تعیین شده و این مهلت امکان تمدید ندارد.

اسماعیلی با اشاره به ویِژگی‌های این جشنواره گفت: جشنواره محدود و سالنی نیست و گروه‌های برگزیده با حضور در شهرستان‌های استان تهران در طول دهه کرامت اجرای برنامه خواهند داشت.

وی، داشتن رویکرد بین‌المللی و حضور گروه هایی موسیقی از کشورهای افغانستان، تاجیکستان، آذربایجان و ترکیه را از دیگر ویژگی‌های این جشنواره عنوان کرد.

به گفته اسماعیلی هنرمندان برای ثبت نام و اطلاع از جزئیات جشنواره می‌توانند به آدرس اینترنتی tehran.shamstoos.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز