خبرگزاری کار ایران

بین هلال‌احمر و شهرداری توافق شد؛

موزه صنعتی با کاربری موزه‌ای به سازمان هلال احمر تحویل داده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۷۴۹

سازمان هلال‌احمر و سازمان زیباسازی شهرداری تهران درباره موزه صنعتی توافق کردند.

به گزارش ایلنا؛ مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران پس از پایان روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت‌ماه با مدیران سازمان هلال‌احمر استان تهران و سازمان زیباسازی شهرداری تهران، گفت: مقرر شد موزه استاد صنعتی، پس از اتمام مراحل واگذاری، برای بازگشایی با کاربری موزه‌ای، فردا به سازمان هلال‌احمر تحویل داده شود.

رجبعلی خسروآبادی با بیان این‌که موزه استاد صنعتی برای کاربری موزه‌ای در تمام طبقات توسط سازمان زیباسازی مرمت شد، ادامه داد: به‌زودی تفاهم‌نامه نحوه اداره موزه استاد صنعتی با مدیران هلال احمر، جمع‌بندی و نهایی خواهد شد.

وی این تفاهم را خبری خوش برای تاریخ و فرهنگ کشور دانست و اظهار کرد: نگاه حاکم بر دولت، احترام به حقوق عمومی مردم و صیانت از میراث چهره‌های ماندگار کشور است.

او ادامه داد: موزه استاد صنعتی توسط شهرداری تهران و با نظارت سازمان میراث فرهنگی استان و با هماهنگی جمعیت هلال‌احمر، بازسازی و مرمت شد تا در نهایت، به فضایی برای استفاده همه شهروندان تبدیل شود و کاربری موزه‌ای، بهترین کارکردی است که برای این مکان مصوب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز