خبرگزاری کار ایران

سالار عقیلی با گروه"قمر" در بهبهان روی صحنه می‌رود

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۶۲۳

گروه"قمر"به سرپرستی و آهنگسازی نوید دهقان؛ کنسرتی را 31 اردیبهشت با خوانندگی سالار عقیلی در بهبهان روی صحنه می‌برد.

نوید دهقان در گفتگو با خبرنگار ایلنا، ضمن اعلام این خبر گفت: ما گزیده‌ای از آثار چند سال اخیرمان را با گروه"قمر" با اجرای سالار عقیلی در شهر بهبهان روی صحنه می‌بریم.

این آهنگساز در ادامه افزود: ما بعد از اینکه آلبوم"از جان از دل" را منتشر کردیم به دلیل استقبال خوبی که از سوی مخاطبان داشتیم؛ تصمیم گرفتیم این اثر را در چند شهر کشورمان اجرا کنیم که در نهایت آن را در همدان، تهران و کاشان اجرا کردیم و قرار شد در سال جدید در بهبهان و بوشهر نیز روی صحنه برویم.

وی هچنین در ادامه افزود: قرار بود کنسرت‌هایمان اسفند ماه سال گذشته در بوشهر و بهبهان برگزار شود منتهی به دلیل مشکلاتی که در هماهنگی‌های اداره ارشاد استان‌ها وجود داشت؛ برنامه‌مان در بهبهان به 31 فروردین ماه امسال موکول شد.

نوید هقان ادامه داد: از آنجا که متاسفانه در شهرستان‌ها ما سالن‌های مناسب کنسرت نداریم این اجرا در سالن ورزشی ولایت بهبهان برگزار می‌شود.

سپرست گروه"قمر" گفت: در این اجرا محمد صانعی(نوازنده تنبک)، حسین محمدحسینی(نوازنده نی)،امیرحسین سید(نوازنده کمانچه) سارا حصفی(ف کمانچه)، نیلوفر شهبازی(کمانچه آلتو)، علیرضا گرانفر(نوازنده سنتور)، بهزاد رباوی و حمید بهروزی نیا(نوازنده تار)، محمدرضا اسکندری و شاهین صفایی(نوازنده بم تار) و حریر شریعت‌زاده(نوازنده دف) ما را همراهی می‌کنند.

دهقان در ادامه گفت: البته لازم به ذکر است که اعضای گروه قمر همواره ثابت هستند اما به دلیل اینکه سه نفر از نوازندگان ما به خاطر تداخل با اجرای استاد شهرام ناظری در تبریز نمی‌توانند گروه ما را همراهی کنند، سه نوازنده دیگر در کنار ما خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز