خبرگزاری کار ایران

خوزستانی‌ها صاحب ارکستر می‌شوند/افتتاح ارکستر اروند با اجرای آثار بومی

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۱۲۱

ارکستر اروند 22 اردیبهشت با همراهی 30 نوازنده و خواننده خوزستانی در سالن خلیج فارس خرمشهر افتتاح می‌شود.

امیرمهیار تفرشی پور در گفتگو با خبرنگار ایلنا، ضمن اعلام این خبر گفت: من طی سفرهایی که به آبادان و خرمشهر داشتم به موسیقی این منطقه علاقمند شدم و با همفکری و حمایت مسئولین این شهر تصمیم گرفتیم برخی برنامه‌های موسیقی را در این منطقه برگزار کنیم؛ برنامه اولیه ما این بود که گروه کوچکی را با کمک نوازندگان بومی راه‌اندازی کنیم؛ اما با دیدن استعدادهای این منطقه مبهوت شدیم و تصمیم گرفتیم ارکستر نسبتا بزرگتری راه‌اندازی کنیم.

این آهنگساز افزود: ما از تمام سطح استان خوزستان نوازندگان را دعوت کردیم و از آنها آزمون گرفتیم و درنهایت توانستیم ارکستر اروند را با 30 نوازنده سازهای ایرانی و غربی و خواننده تشکیل بدهیم.

وی همچنین عنوان کرد: روز 22 اردیبهشت امسال نیز قرار است این ارکستر با اجرای 4 اثر محلی با تنظیم ایرانی در سالن خلیج فارس خرمشهر رسما افتتاح شود. با توجه به اشتیاقی که در نوازندگان و خوانندگان خون گرم این ارکستر وجود دارد پیش‌بینی می‌کنم اجرای خوبی در پیش داشته باشیم.

تفرشی پور گفت: برای شکل‌گیری ارکستر اروند مسئولان استانی مانند مدیران بخش فرهنگی منطقه آزاد اروند کمک‌های بسیاری به ما کرده‌اند که امیدوارم این حمایت‌ها در آینده نیز ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز