خبرگزاری کار ایران

«قاب‌های سفید» تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۸۶۵

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت از نمایشگاه عکاسی «قاب‌های سپید» دیدن کرد.

به گزارش ایلنا، سیدعباس عظیمی (مدیرعامل این موسسه) برای دیدار با علی قلم‌سیاه، پیشکسوت عکاسی و از اعضای این موسسه در دفتر کار او حضور یافت و همچنین از نمایشگاه عکس «قاب‌های سپید» که مجموعه‌ای از آثار استادن و شاگردان «آکادمی عکاسی» این آموزشگاه است، دیدن کرد.

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت در ملاقات با علی‌ قلم‌سیاه از ساختمان موزه و امکانات و تجهیزات آموزش عکاسی دیدن کرد، پس از این بازدید این هنرمند درباره این نمایشگاه، گفت: هر سال در اسفندماه به هزینه و ذوق و خود استادان و شاگردان آموزشگاه، این نمایشگاه برگزار می‌شود، تابلوهای عکس آماده‌شده در دو بهای ثابت، ویژه شاگرد و استاد قیمت‌گذاری می‌شوند و عواید فروش این تابلوها به موسسات خیریه داده می‌شود.

قلم‌سیاه نیز اظهار کرد: خوشحالیم که سال گذشته هزینه فروش تابلوهای عکس را به موسسه خیریه بهنام دهش‌پور (بیماران نیازمند مبتلا به سرطان) اهدا کردیم و امسال نیز با پایان این دوره از نمایشگاه، درآمد آن را به موسسه خیریه دارالاکرام (دانش‌آموزانی که امکان ادامه تحصیل ندارند) خواهیم داد.

او ضمن این‌که از عموم مردم و همچنین سایر هنرمندان، بویژه هنرمندان پیشکسوت برای دیدن نمایشگاه «قاب‌های سپید» دعوت کرد، گفت: این نمایشگاه ۱۹ و ۲۰ اسفند برگزار شد، اما به علت درخواست هنرمندان و استقبال خوبی که از آن شد، پس از یک روز استراحت، دو روز دیگر یعنی ۲۲ و ۲۳ اسفندماه نیز تمدید شد.

عظیمی نیز با قدردانی و تعریف از آثاری که در این نمایشگاه به‌نمایش درآمده‌اند، در سخنانی کوتاه، کار انجام‌شده برای اهدای عواید حاصل از فروش آثار به موسسات خیریه را کاری بسیار ارزشمند قلمداد کرد، بویژه که این رسم بسیار پسندیده در آستانه سال نو انجام می‌شود و می‌تواند در ایام عید، لبخند را بر لبان کودکان نیازمند و خانوادهای‌شان بنشاند.

به‌تازگی، نشان عالی و طوبای زرین نهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر، به پاس سال‌ها تلاش موثر و هنرمندانه در رشته عکاسی به دست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به استاد قلم‌سیاه اهدا شده است.

نمایشگاه عکس «قاب‌های سپید» مجموعه‌ای است از عکس‌های استادان و هنرجویان آکادمی عکاسی آموزشگاه هنرهای معاصر با نیت خیرخواهانه و موضوع طبیعت، به مدیریت هنرمند پیشکسوت عکاسی علی قلم‌سیاه که علاقمندان می‌توانند برای بازدید در روزهای ۲۲ و ۲۳ اسفندماه به آدرس خیابان نجات‌اللهی شمالی (ویلا)، کوچه زبرجد، شماره ۱۰، آموزشگاه هنرهای معاصر، آکادمی عکاسی، گالری تم مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز