خبرگزاری کار ایران

حمایت تهیه‌کننده پالپ فیکشن و دارودسته نیویورکی‌ها از اصغر فرهادی؛

بُردِ فیلم‌های ایرانی از موشک‌های بالستیک هم بیشتر است

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۵۰۷

هاروی واینستاین تهیه‌کننده مشهور هالیوودی فیلم فروشنده را تحسین کرده و از تصمیم فرهادی برای نرفتن به مراسم اسکار حمایت کرد.

 به گزارش ایلنا، هاروی واینستاین تهیه‌کننده مشهور هالیوودی که آثاری همچون "شکسپیر عاشق"، "دار و دسته نیویورکی‌ها"، "پالپ فیکشن" و... را در کارنامه‌اش دارد، دیروز طی یک سخنرانی از "فروشنده" به عنوان محبوب‌ترین فیلمش در سال گذشته نام برد و با استناد به همین فیلم شدیداً به قانون مهاجرت ترامپ تاخت.

واینستاین در کنفرانس قدرت سینما و فیلم گفت: فیلم‌های ایرانی مانند فروشنده از آزمایش‌های موشک‌های بالستیک در متحد کردن مردم کشور ما و ایران به مراتب برد و قدرت بیشتری دارد.

او  با انتقاد از این سیاست مهاجرتی، از تصمیم اصغر فرهادی برای نرفتن به مراسم اسکار امسال حمایت کرد.

واینستاین افزود: اگر ممنوعیت ورود این هفت کشور ادامه پیدا کند، وحشتناک است. ما اثر این اتفاق را بر نامزدی فروشنده فرهادی در اسکار دیده‌ایم. بنابراین وقتی شما در اثر یک قانون شروع به از دست دادن استعدادها می‌کنید -مخصوصاً کسی که نامزد اسکار است و قبلاً هم برنده اسکار بوده- این اتفاق بدتر به نظر می‌آید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز