خبرگزاری کار ایران

نمایش نگارگری ایران در دهمین دوسالانه نگارگری

دهمین دوره دوسالانه هنر نگارگری ایران همراه با نمایشگاه‌های متنوع هنری در نگارخانه‌ها و گالری‌های شهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دهمین دوره دوسالانه نگار‌گری کشور همراه با نمایشگاه‌های متنوع هنرهای تجسمی در گالری‌های شهر برگزار و آثار متعددی در این جریان هنری به نمایش گذاشته می‌شود.

گالری گلستان

نمایشگاه گروهی هنر کاربردی در گالری گلستان برگزای می‌شود در این نمایشگاه آثاری از بهرام دبیری، گیزلا وارگا سینایی، مریم سالور، ابراهیم حقیقی، مریم زندی، هلیا ابراهیمی، میترا دوایی، نعیمه رزاقی، شکوفه رخام، روزبه دبیری، فرانک سالور، نرگس عقدایی، شمس الدین غازی، شیرین غازی، لیلا فرزانه، گلناز قدیری، طناز کمالیان، نازگل کمالیان، مهبد منیعی، سوگند میرزایی و زیورهای گالری کبالت به نمایش درمی‌آیند.

این نمایشگاه تا  اول دی در گالری گلستان واقع در دروس، خیابان کماسایی، شماره ۳۴ میزبان علاقه‌مندان است.

گالری زرنا

نمایشگاه آثار منتخب سمپوزیوم نقاشی با عنوان «رقص برگ» در گالری زرنا به نمایش درمی‌آید.

این نمایشگاه در گالری «زرنا» به نشانی خیابان شهرارا، بعد از اداره گذرنامه، خیابان ۱۳، شماره ۱۲، طبقه تا دوم دی ماه ادامه دارد.

گالری فردا

نادر بیات نقاشی‌هایش را در نمایشگاهی با عنوان «خوشه‌چین» به نمایش گذاشته است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه به گالری فردا واقع در خیابان کریمخان زند، زیر پل کریم‌ ان، خیابان حسینی، کوچه اعرابی ۶، پلاک دو واحد ۲ تا دوم دی‌ماه مراجعه کنند.

گالری جانا

تابلوهای نقاشی جلال متولی با آن عنوان «آن‌گاه» در گالری جانا به نمایش درآمده است.

این نمایشگاه تا دهم دی‌ماه در این گالری به آدرس خیابان مقدس اردبیلی، انتهای کوچه حیدری، سمت راست، کوچه ولی پور گودرزی، نبش شادیانه، پلاک ۲۱  برقرار است و علاقه مندان می توانند هر روز به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از این آثار دیدن کنند.

باغ نگارستان

 دهمین دوسالانه ملی نگارگری ایران با حمایت دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد  اسلامی و همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، دانشگاه تهران و انجمن ملی نگارگری ایران از ۲۷ آذرماه به مدت یک ماه در باغ موزه نگارستان برگزار می‌شود.

گالری ترانه باران

نمایشگاه خوشنویسی با عنوان «سخن عشق» از آثار محمد سلحشور افتتاح می‌شود.

این نمایشگاه در گالری «ترانه باران» به آدرس؛ نگارخانه خیابان شریعتی، پل رومی، خیابان شریفیی منش، نبش کوچه لادن پلاک۲۷، واحد ۲ تا دهم دی‌ماه ادامه دارد.

کد خبر : ۴۳۸۳۳۲