خبرگزاری کار ایران

«بیگانه» با یاد عباس کیارستمی به پایان راه رسید

نمایش «بیگانه» به کارگردانی مسعود دلخواه جمعه شب ۱۸ تیر ماه در میان استقبال قابل توجه تماشاگران و با تقدیم اجرا به زنده یاد عباس کیارستمی از تالار چهارسو مجموعه تئا‌تر شهر خداحافظی کرد.

به گزارش ایلنا، نمایش «بیگانه» به کارگردانی مسعود دلخواه جمعه شب ۱۸ تیر ماه در میان استقبال قابل توجه تماشاگران با تقدیم اجرا به زنده یاد عباس کیارستمی کارگردان فقید سینمای ایران از تالار چهارسو مجموعه تئا‌تر شهر خداحافظی کرد.

مسعود دلخواه دراماتورژ و کارگردان نمایش بعد از پایان اجرا ضمن تقدیر از هنرمندان و برخی از مدیران تئاتری که در تالار چهارسو حضور پیدا کرده بودند، گفت: وقتی مدیران تئا‌تر و هنرمندان برای تماشای نمایش به یک تالار تئاتری مراجعه می‌کنند، به شکلی مستقیم یا غیر مستقیم حمایت خود را از تئاتری که روی صحنه رفته اعلام می‌کنند، به هر حال طی این مدت تعدادی از مدیران به تماشای نمایش ما نشستند که حضورشان قابل تقدیر هستند و لازم است از همه آن‌ها تشکر کنم.

وی ضمن تقدیر از عوامل اجرایی گروه نمایش «بیگانه» و کارکنان تئا‌تر شهر ادامه داد: اولین روز از اجرای این نمایش با نام و یاد بزرگمرد عرصه سینما استاد عزت الله انتظامی آغاز شد که متاسفانه در این مدت به دلیل کسالتی که داشتند موفق به تماشای این اثر نمایشی نشدند اما بسیار خوشحالیم که از طریق استاد مجید انتظامی فرزند ایشان پیام این هنرمند پیشگام عرصه تئا‌تر را دریافت کردیم و از صمیم قلب برای سلامتی استاد انتظامی دعا می‌کنیم.

کارگردان نمایش «بیگانه» گفت: این روز‌ها ما کسی را از دست دادیم که نه تنها برای سینمای ایران که برای سینمای جهان هنرمند بسیار بزرگی بود و با رفتنش کام همه ما را تلخ کرد. ما امشب با نام بزرگ عباس کیارستمی نمایش «بیگانه» را به پایان می‌بریم و از خداوند بزرگ برای روح این هنرمند بزرگ کشورمان که افتخاراتی زیادی را برای ما کسب کرد آرامش ابدی را آرزومندیم.

حسین پارسایی، شهرام کرمی، محمود بصیری، اسماعیل پوررضا، می‌رعلیرضا دریابیگی و تعدادی دیگر از هنرمندان مهمانان ویژه اجرای پایانی نمایش «بیگانه» بودند.

کد خبر : ۳۸۸۳۸۵