خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد:

آخرین وضعیت سلامتی اکبر عبدی

یکی از بستگان نزدیک اکبر عبدی اعلام کرد که اکبر عبدی هنوز از بیمارستان مرخص نشده است.

رضا شهریاری خواهر زاده اکبر عبدی  در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره ترخیص اکبر عبدی از بیمارستان گفت: اکبرعبدی هنوز در بیمارستان و بخش قرنطینه آن بستری است.

شهریاری ادامه داد:  حال عمومی آقای عبدی یک روز خوب و یک روز بد است و با این تغییرات هنوز آماده ترخیص از بیمارستان نیست.

خواهرزاده اکبر عبدی با بیان اینکه هرروز اتفاق جدیدی در حال عمومی ایشان  رخ می‌دهد، گفت: ما به عنوان خانواده ایشان، هر روز آقای عبدی را از پشت شیشه بخش قرنطینه می‌توانیم ببینیم و از این طریق پیگیر حالشان هستیم

شهریاری ترخیص اکبر عبدی را منوط به رسیدن نتیجه آزمایش‌ها و ثابت شدن حال عمومی او و نظر پزشکان دانست.

او با اشاره به مدت طولانی انتظار اکبر عبدی برای دریافت کلیه و انجام عمل پیوند، گفت: سال گذشته شرایط برای عمل پیوند فراهم شده بود اما متاسفانه کلیه موردنظر در آزمایش‌ها با بدن آقای عبدی هم‌خوانی نداشت در نتیجه عمل پیوند با چند ماه تأخیر با کلیه فرد دیگری انجام گرفت.

با پیگیری‌های خبرنگار ایلنا مشخص شد که اکبر عبدی در بیمارستان «شهید هاشمی‌نژاد» تهران بستری است.

طی تماسی که خبرنگار ایلنا با بخش پیوند کلیه بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد داشت، پرستار این بخش از اعلام خبری مبنی بر شرایط عمومی اکبر عبدی خودداری کرد و گفت: طبق دستور رییس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد، هیچ بخشی مجاز به ارائه اطلاعاتی درباره وضعیت سلامتی این هنرمند نیست.

اکبر عبدی، بازیگر تلویزیون و سینما که مدت‌ها بود از بیماری کلیه رنج می‌برد و تحت دیالیز قرار می‌گرفت، اواسط اردیبهشت امسال برای انجام عمل پیوند کلیه در بیمارستان «شهید هاشمی‌نژاد» تهران که مرکز فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری است بستری شده و اکنون پس از انجام عمل پیوند در قرنطینه به سر می‌برد.

کد خبر : ۳۷۲۹۸۵