خبرگزاری کار ایران

کارگردان سریال غیرعلنی:

سریالم را مردم دوست داشتند

asdasd
کد خبر : ۳۶۳۶۷۸

مهرداد خوشبخت با اشاره به پخش سریال «غیرعلنی» از تلویزیون در ایام انتخابات گفت: این سریال که به موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌پرداخت با اینکه بسیار کوتاه بود اما خیلی خوب دیده شد.

مهرداد خوشبخت در گفتگو با خبرنگار ایلنا، افزود: غیرعلنی سوژه جدیدی داشت و طبق آنچه مرکز گسترش فیلمنامه‌نویسی رسانه ملی به عنوان تهیه‌کننده کار اعلام کرد، مردم این سریال را دیدند و آن را دوست داشتند.

این کارگردان سینما و تلویزیون با اشاره به موفقیت سریالی اجتماعی با زمینه سیاسی بین مخاطبان، او را ترغیب به تجربه دوباره فیلمی با مضامینی مشابه کرده است یا نه، گفت: برای ادامه کار سریال‌سازی نیازی به ترغیب ندارم.

خوشبخت تصریح کرد: مسیری را که می‌روم دوست دارم و همان را هم در آینده در پیش می‌گیرم.

خوشبخت با اشاره به اینکه فعلاً کار جدیدی را در دست تولید ندارد، گفت: مشغول کار روی یک سناریو هستم و فیلمنامه دیگری را هم که پیشنهاد شده بود مطالعه کرده و در حال تصمیم‌گیری هستم.

«غیرعلنی» نوشته مهدی حمزه و حسین تراب‌نژاد یک مینی‌سریال 11 قسمتی به کارگردانی مهرداد خوشبخت است که توسط رضا جودی در مرکز گسترش فیلمنامه‌نویسی رسانه ملی تولید شده و در ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی، از شبکه دو سیما پخش شد؛ غیرعلنی داستان رقابت انتخاباتی سه جوان را روایت می‌کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز