خبرگزاری کار ایران

سه حکم جدید در تماشاخانه ایرانشهر صادر شد

مجید رجبی معمار طی سه حکم جداگانه مشاور فنی، مدیر داخلی و مدیر هماهنگی و امور فنی تماشاخانه ایرانشهر را منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، رئیس تماشاخانه ایرانشهر طی احکامی سیامک احصایی را به عنوان مشاور فنی، رضا صمدپور را به عنوان مدیر داخلی و میثم احمدی را به عنوان مدیر هماهنگی و امور فنی تماشاخانه ایرانشهر منصوب کرد.

در حکم سیامک احصایی چنین آمده است:

هنرمند گرامی

جناب آقای سیامک احصایی

با سلام،

نظر به سوابق و تجربیات ارزشمند شما در عرصه هنرهای نمایشی، به موجب این حکم به عنوان مشاور فنی تماشاخانه ایرانشهر منصوب می شوید. امید است با ارتقای سطح آموزش و دانش فنی همکاران و استفاده از تکنولوژی روزآمد و مساعی دوچندان، این مجموعه فرهنگی بتواند دورانی شکوفا و پر بازده را پیش رو داشته و دامنه خدمات گسترده تری را در امور فنی برای هنرمندان تئاتر محیا سازد.

در حکم رضا صمدپور چنین آمده است:

جناب آقای رضا صمدپور

با سلام،

نظر به سوابق و تجربیات ارزشمند شما در عرصه هنرهای نمایشی، به موجب این حکم به عنوان مدیر اجرایی تماشاخانه ایرانشهر منصوب می شوید. امید است با کوشش دوچندان و همراهی و همدلی همکاران این مجموعه شاهد دورانی شکوفا در خدمت رسانی به هنرمندان نمایش کشور باشیم.

انتظار می رود ساماندهی امور داخلی، هدایت کارکنان و نظارت دقیق بر حسن انجام امور در حوزه های مرتبط به ویژه تکریم هنرمندان و مخاطبان را در اولویت فعالیت های خود قرار دهید.

در حکم میثم احمدی چنین آمده است:

جناب آقای میثم احمدی

با سلام،

نظر به حضور و سوابق مؤثر جنابعالی در حوزه هماهنگی و برنامه ریزی، به موجب این حکم به عنوان مدیر هماهنگی و امور فنی تماشاخانه ایرانشهر منصوب می شوید.

انتظار می رود با توجه به جایگاه ارزشمند تماشاخانه ایرانشهر با تلاش شایسته شما، امور فنی این تماشاخانه با هدایت و نظارت مشاور فنی تماشاخانه در حوزه های صدا، نور، تصویر و صحنه ارتقا یافته و با بهره برداری هر چه بهتر از امکانات فنی سالن های آن مجموعه، رضایت طراحان هنری گروه های نمایشی و مخاطبان را در پی داشته باشد.

کد خبر : ۳۵۵۶۰۹