خبرگزاری کار ایران

قوطی کبریت در نیاوران بلوز می‌نوازد

گروه قوطی کبریت از معدود گروه‌های فعال موسیقی بلوز در ایران؛ با اجرای آثار بزرگان بلوز پس از یکسال به فرهنگسرای نیاوران می‌آید.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ کنسرت بلوز گروه قوطی کبریت (MatchBox Blues Band)؛ شنبه ۱۲ دى از ساعت 9 شب در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود. در این گروه بهزاد صدیقی (هارمونیکا و خواننده)، علی حیاتی (گیتار الکتریک)، علی نوریان (درامز) و امیر کامران مجرد (گیتار بیس) به اجرای آثار بزرگان بلوز می‌پردازند.

گروه موسیقی Match box با مبنای بازنوازی قطعات تاثیرگذار موسیقی بلوز و آشنایی بیشتر شنوندگان با این سبک موسیقی تشکیل شده و هم‌اکنون مشغول برگزاری کنسرت‌های مجاز در تهران است. بهزاد صدیقی، علی نوریان و علی حیاتی در سال ۱۳۸۴ و در دانشگاه با یکدیگر آشنا شدند. نقطه مشترک آن‌ها علاوه بر تحصیل در یک رشته، علاقه مشترک آن‌ها به موسیقی سبب شد تا این سه نفر برای تشکیل گروه موسیقی تلاش کنند. اما این تلاش‌ها تنها به چند جلسه تمرینی منجر شد و تقریبا ایدهٔ تشکیل گروه از بین رفت. همزمان با اشنایی آن‌ها با امیرحسین واحدی که نوازندهٔ گیتار الکتریک بود، جرقه تشکیل گروه دوباره در ذهن آن‌ها شکل گرفت. گروهی که سبک موسیقی‌اش بلوز بود و مبنای آن بر بازنوازی قطعات تاثیرگذار موسیقی بلوز و آشنایی بیشتر شنوندگان با این سبک موسیقی بود.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت کنسرت گروه Match box، می‌توانند با مراجعه به سایت www. tiwall. com برای خرید بلیت اقدام نمایند. بهای بلیت این کنسرت ۵۰,۰۰۰ تومان تعیین شده است.

کد خبر : ۳۲۹۴۱۶