خبرگزاری کار ایران

ارتباط میان دانشگاه‌ها و بنگاه‌های صنعتی در برنامه ششم توسعه در رادیو

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۳۸۷

رادیو اقتصاد در برنامه‌های مختلف خود شامل جزر و مد، نود و هشتی‌ها، چالش، کار و کارگر و تارو پود؛ تولید و شرایط اقتصادی در کشور را بررسی می‌کند.

به گزارش ایلنا، رادیو اقتصاد در برنامه «جزر و مد» چهارشنبه ۱۸ آذر ماه، با موضوع آسیب‌شناسی در حوزه هوشمندسازی دستگاه‌های الکترونیک همراه شما می‌شود.

مهدی عباسی، کارآفرین و مدیر دستگاه‌های الکترونیک و تعمیر آن در برنامه فردا در خصوص مسائل ومشکلات صنعت هوشمندسازی دستگاه‌های کارخانجات صحبت می‌کند. دکتر محمود آسیاچی، دکترای مهندسی صنایع با گرایش مدیریت استراتژیک به آسیب‌شناسی صنعت تعمیر تجهیزات الکترونیکی صنعتی می‌پردازد و برای خروج از برون رفت کاری مشاوره خواهد داد.

این برنامه کاری از گروه کسب و کار به تهیه کنندگی اعظم السادات جعفرآبادی شنبه و دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۰۸: ۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

برنامه «جزر و مد» به آموزش شیوه مدیریت کسب و کار در شرایط بحران با حضور کارآفرینان و فعالان اقتصادی می‌پردازد.

نقش وقف در تحقق اهداف اقتصاد اسلامی

کار‌شناسان خبره اقتصادی در حوزه اقتصاد اسلامی در برنامه فردا به اهمیت نقش اقتصادی وقف و نمونه‌های بارز وقف در کشور می‌پردازند.

در بخش‌هایی از برنامه مباحث راههای اعتماد به نفس و عزت نفس، روش‌های تشکر از کارکنان (پاداش) و اینکه چگونه به مشتری نه بگوییم که ناراحت نشود، مطرح خواهند شد.

برنامه «نود و هشتی‌ها» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه کنندگی غلامرضا عزتی شنبه تا پنج شنبه ساعت ۱۷: ۰۰ به مدت ۸۵ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

علل پایین بودن عمر مفید ساختمان در کشور

مافی، دبیر انجمن انبوه سازان تهران و نیز سید مهدی هاشمی، نماینده مجلس شورای اسلامی در برنامه فردا پیرامون علل پایین بودن عمر مفید ساختمان در کشور به بحث و گفتگو خواهند نشست.

بررسی دلایل فنی و اقتصادی، قوانین و مقررات و بیان راهکارهای افزایش عمر مفید ساختمان از محورهای موضوعی این برنامه خواهند بود.

برنامه «چالش» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه کنندگی نازنین کتابچی چهارشنبه ساعت ۱۵: ۰۰ به مدت ۷۵ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

ارتباط میان دانشگاه‌ها و بنگاه‌های صنعتی

کوروش پرند، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به همراه دیگر مسئولان از وزارت علوم و تحقیقات و فراکسیون اشتغال و کارآفرینی مجلس شورای اسلامی در برنامه فردا به موضوع ارتباط میان دانشگاه‌ها و بنگاه‌های صنعتی در برنامه ششم توسعه و نقش وزارت علوم و تحقیقات در ایجاد اشتغال خواهند پرداخت.

برنامه‌های وزارت علوم برای تربیت فارغ التحصیلان ماهر و کاربردی شدن آموزش‌های دانشگاهی، برنامه‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای برای تربیت دانشگاهیان فاقد مهارت و همچنین تدابیر مجلس برای نزدیکی وزارت علوم و بنگاه‌های صنعتی از جمله مواردی هستند که در برنامه مطرح خواهند شد.

این برنامه کاری از گروه کسب و کار به تهیه‌کنندگی غلامرضا عزتی چهارشنبه ساعت ۲۰: ۰۰ به مدت ۵۵ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

گفتنی است برنامه «کار و کارگر» برنامه‌ای ویژه تمام کارگران کشور با هدف پاسخگویی به سئوالات و دغدغه‌های کارگران عزیز ایرانی و ارائه آخرین اخبار این حوزه می‌باشد.

قاچاق بی‌رویه علت مشکلات اتحادیه پارچه

امیر قدیمی‌نژاد، رئیس اتحادیه بنکدارن پارچه به همراه یکی از مسئولین ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در برنامه فردا در مورد قاچاق بی‌رویه و عدم توان داخلی برای مبارزه با آن و کاهش چشمگیر مصرف داخلی پارچه گفتگویی خواهند داشت.

از دیگر موضوعات دراین برنامه می‌توان از راهکارهای استفاده بیشتر مصرف کننده داخلی از پارچه تولید داخل و اینکه مشکل اصلی پارچه داخل قیمت است یا کیفیت و همچنین سلب امکان رقابت از تولیدکننده داخلی در مقابل واردات بی‌رویه نام برد.

برنامه «تارو پود» کاری از گروه صنعت و بازرگانی به تهیه کنندگی مریم هدیه لو چهارشنبه ساعت ۲۱: ۰۰ به مدت ۵۵ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز