خبرگزاری کار ایران

مسعودشاهی؛ مشاور مدیرعامل موسسه رسانه‌های تصویری شد

مدیرعامل موسسه رسانه های تصویری، مهدی مسعودشاهی را به عنوان مشاور خود برگزید.

به گزارش ایلنا، در حکم سید مصطفی ابطحی برای مهدی مسعودشاهی آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای مهدی مسعود شاهی

نظر به سوابق ارزشمند فرهنگی، شایستگی حرفه‌ای و تجارب ممتاز مدیریتی جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «مشاور موسسه رسانه‌های تصویری» برگزیده می‌شوید.

نقش تاثیر گذار سینمای خانگی در سپهر فرهنگی کشور و گسترهٔ نفوذ این هنر رسانه به اقصی نقاط این سرزمین پهناور، فرصت مناسبی است تا با همراهی همهٔ صاحبان درک و درد، برنامه ریزی دقیق و هنرمندانه‌ای برای گستردن سجادهٔ فرهنگ ایمانی و ایرانی در کانون دل مخاطبان و نشستن قطرات باران فرهنگ بر پیشانی لحظه‌های آنان صورت گیرد و از این رهگذر، هنر صنعت ویدیو رسانه در خور نام بلند ایران ارتقاء یابد.

تحقق این مهم در گرو ایدهٔ خلاق، نگاهی نو و همتی بلند است تا ضمن شناخت تحولات تکنولوژیک در این عرصه، راه برای تولید آثاری با محتوای مطلوب، تنوع مضمونی و سطح بالای تکنیکی گشوده شود و بالمآل با تداوم همکاری مسوولانه فعالان این حوزه در استقبال از تکنولوژی‌های نوین، پیشگامی این هنر رسانه برای جلب مخاطب در رقابت بارسانه‌های رقیب تضمین شود.

موسسه رسانه‌های تصویری افتخاردارد با بهره‌مندی از مشاورت و همگامی جنابعالی برای پیمودن مسیر ارتقای فعالیت‌های خود، آینده‌ای امیدبخش، برای این هنر رسانه تاثیر گذار فراهم آورد.

موفقیت شما را از دادار هستی مسالت می‌نمایم.

کد خبر : ۳۲۲۸۲۷