خبرگزاری کار ایران

انتشار ۳ مجموعه نمایش‌نامه و کتاب پژوهشی به بهانه جشنواره همدان

به مناسبت برگزاری بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان ۳ مجموعه نمایشنامه و یک کتاب پژوهشی منتشر می‌شود.

به گزارش ایلنا، سه مجموعه از بهترین نمایش‌نامه‌های کودک و نوجوان هم‌زمان با برپایی جشنواره توسط انتشارات نمایش منتشر و در اختیار هنرمندان، مربیان و مدرسان و علاقه‌مندان تئا‌تر کودک و نوجوان قرار می‌گیرد.

مجموعه نمایشنامه «قصه خوب خدا» نوشته حمید رضا نعیمی، نمایش‌نامه نویس و کارگردان تئا‌تر که حاوی دو نمایش‌نامه ویژه مخاطبان کودک و نوجوان است و مجموعه سه نمایش‌نامه از مجتبی مهدی کارگردان و نویسنده تئا‌تر کودک و نوجوان با عنوان «صبح به خیر قوقولی» به مناسبت برگزاری جشنواره بیست و دوم چاپ و منتشر می‌شوند.

سومین مجموعه نمایش‌نامه‌های «دیوید وود» نیز که سید حسین فدایی حسین آن را ترجمه کرده است در این مناسبت ارائه خواهد شد. تا کنون دو مجموعه دیگر از این نویسنده با ترجمه فدایی حسین وارد بازار کتاب شده است.

کتاب پژوهشی «مخاطبان کودک و نوجوان تئا‌تر» نیز که نوشته متیو ریسون است با ترجمه منوچهر اکبر لو نویسنده، منتقد و پژوهشگر تئا‌تر در این فهرست قرار گرفته و همزمان با ایام برگزاری جشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان در مهرماه ۱۳۹۴ منتشر خواهد شد.

بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان با دبیری شهرام کرمی از ۹ مهر تا ۱۴ مهر در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.

کد خبر : ۳۰۶۸۹۱