خبرگزاری کار ایران

نشست «رسانه و ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی» برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۰۴۸۱۹

دوازدهمین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها با عنوان "رسانه و ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی" از ساعت 10:30 تا 12:30 روز سه‌شنبه - 24 شهریور ماه - در محل این دفتر برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ در این نشست استادان دانشگاه، فعالان اقتصادی و جمعی از اصحاب رسانه ضمن بررسی شاخص‌ها و مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی به بحث و تبادل نظر در زمینه راهبردهای عملیاتی اقتصاد مقاومتی در اقتصاد ایران خواهند پرداخت.

محو‌رهای مورد بحث در این نشست نیز «تبیین اقتصاد مقاومتی، نقش رسانه‌ها در راهبرد اقتصادی کشور بر اساس الگوی اقتصاد مقاومتی، جایگاه قانونگذاری و نهادهای نظارتی در اقتصاد مقاومتی و رسانه و الگوی مصرف اقتصادی» اعلام شده است.

همچنین فرشاد مؤمنی، استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی، پوری حسینی، رییس سازمان خصوصی‌سازی، علی حق، مدیر روابط‌عمومی صندوق توسعه ملی، سیف‌اله یزدانی، مدیر مسئول روزنامه عصر اقتصاد، عبدالرسول وصال، مدیرمسؤول روزنامه شهروند و احمدی، دبیر اقتصادی خبرگزاری ایرنا در این نشست به ایراد نظر خواهند پرداخت.

این نشست در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه دوم، شماره 11 برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز