خبرگزاری کار ایران

راه‌اندازی وبگاه ویژه برای دوره دانش‌افزایی زبان فارسی

asdasd
کد خبر : ۲۹۱۴۶۳

مسئول برگزاری هشتادودومین دوره دانش‌افزایی زبان فارسی در دانشگاه شهید بهشتی از راه‌اندازی وبگاه ویژه دانشجویان و استادان زبان فارسیِ غیرایرانی خبر داد.

 به گزارش ایلنا؛ احمد خاتمی(رییس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شهید بهشتی) گفت: جهت دسترسی سریع‌تر حدود 250 دانشجو و استاد غیرایرانی به امکانات و اطلاعات موردنیاز و همچنین انتشار اخبار این دوره، یک وبگاه جداگانه تحت دامنه دانشگاه راه‌اندازی شد.

 خاتمی افزود: طبق قرارداد بنیاد سعدی با دانشگاه شهید بهشتی، امسال هشتادودومین دوره دانش‌افزایی دانشجویان و استادان خارجی زبان فارسی، به صورت کامل به مدت یکماه در این دانشگاه برگزار می‌شود.

او با اشاره به تجربه‌های بالای دانشگاه شهید بهشتی درخصوص حضور دانشجویان غیر ایرانی و همچنین برگزاری المپیادهای بین‌المللی گفت: با توجه به اینکه حاضرین در دوره دانش‌افزایی برای فراگیری هرچه بیشتر زبان فارسی به ایران سفر خواهند کرد، مسئولیت برگزاری این دوره به دانشکده ادبیات و علوم انسانی سپرده شده است.

خاتمی به برنامه‌های آموزشی دانشگاه برای حاضران در دانش‌افزایی اشاره کرد و گفت: قرار است در طول سه هفته دوره آموزشی، صبح تا ظهر کلاس‌های آموزش تحت عناوین مهارت خواندن، مهارت نوشتن، بیان شفاهی، درک شنیدن و صحبت کردن، درک خواندن و صحبت کردن و همچنین موضوعاتی همچون ایران‌شناسی تدریس شود.

رییس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شهید بهشتی؛ راه‌اندازی وبگاه ویژه برای این دوره از دانش‌افزایی را فرصت مناسبی عنوان کرد که ضمن انعکاس اخبار و گزارش‌های تصویری از طریق وبگاه، اطلاعات و امکانات مورد نیاز حاضرین در دوره دانش‌‌افزایی، همچون عکس پول‌های کاغذی و سکه‌ای، نوع پوشش لباس، نقشة شهر تهران و اصفهان و کل ایران و ... به نمایش گذاشته شود.

او در پایان خاطرنشان کرد: دوره دانش‌افزایی از 13 مرداد آغاز خواهد شد اما علاقه‌مندان به اخبار این دوره و همچنین حاضرین در دوره دانش‌افزایی می‌توانند با مراجعه به وبگاه دانشگاه شهید بهشتی در بخش دانشکده ادبیات و علوم انسانی یا با مراجعه به آدرس  http://sbu.ac.ir/Cols/LAH/PersianLgKnowlageDevelop/Pages/default.aspx اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز