خبرگزاری کار ایران

آخرین اخبار از فعالیت‌های دیوید گیلمور؛

"Rattle that lock" و الهام از رمان بهشت گمشده جان میلتون

چهارمین آلبوم "دیوید گیلمور" خواننده و نوازنده گروه پینک فلوید؛ با عنوان "Rattle that lock" بیست و هفتم شهریور منتشر می‌شود و برگزاری تورهای آن، از زمان انتشار تا نیمه اول سال 2016 در اروپا و آمریکای شمالی ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛  "دیوید گیلمور" خواننده و گیتاریست افسانه‌ای گروه "پینک فلوید" به تازگی ضبط چهارمین آلبوم خود را در استودیو شخصی خود به پایان رسانده و قرار است September 18 (بیست و هفتم شهریور) آن را منتشر کند. این آلبوم "Rattle that lock" نام گرفته است.

پنج روز پیش July 17 (بیست و ششم تیر)  اولین تک آهنگ آلبوم "Rattle that lock" با همین نام از رادیو بی‌بی‌سی شماره دو پخش شد و بلافاصله برای دانلود روی اینترنت قرار گرفت. شعر "Rattle that lock" با الهام از رمان بهشت گمشده نوشته جان میلتون (نویسنده و شاعر انگلیسی) توسط گیلمور و همسرش پُلی سامسون سروده شده است.

این آلبوم شامل ده قطعه می‌شود و اشعار تمام قطعاتش توسط این زوج هنرمند نوشته شده است. در کنار گیلمور که خوانندگی و نوازندگی گیتار را در این آلبوم به‌عهده دارد؛ Steve DiStanislao (درامز)، Mica Paris (همخوان)، Louise Marshall (همخوان) و گروه کر آزادی نیز حضور دارند. 

تور اروپایی کنسرت"Rattle that lock" شش روز پیش از انتشار آلبوم در شهر پولا کرواسی آغاز می‌شود و سپس به فلورانس و ورونا در ایتالیا، اورنج در فرانسه، اوبرهاوزن آلمان و لندن در انگلستان می‌رسد. کنسرت‌های لندن طی شش شب در Royal albert hall برگزار می‌شود.

در سال 2016 از ماه March تور آمریکای شمالی در شهرهای تورنتو کانادا و شیکاگو، لس‌آنجلس و نیویورک آمریکا برگزار می‌شود. آخرین کنسرت این آلبوم نیز در شهر وروتسواف لهستان برگزار می‌شود که کنسرتی برای یک خیریه است.

                                                     gK5VLDUiKlz0

فهرست ده قطعه‌ی این آلبوم به شرح زیر است:

1- “5 A.M.”

2- “Rattle That Lock”

3- “Faces of Stones”

4- “A Boat Lies Waiting”

5- “Dancing Right in Front of Me”

6- “In Any Tongue”

7- “Beauty”

8- “The Girl in the Yellow Dress”

9- “Today”

10- “And Then …” 

کد خبر : ۲۹۱۴۵۴