خبرگزاری کار ایران

کنسرت رضا روحانی و گروه آنسوی ماه در حوزه هنری

کد خبر : ۱۶۹۰۹۰

رضا روحانی با همراهی گروه «آنسوی ماه» قطعات بی‌کلامی از ساخته‌های پدرش؛ انوشیروان روحانی و خودش را با سازبندی پیانو، سازهای کوبه‌ای، کمانچه، ویولن سل و عود روی صحنه خواهد برد.

کنسرت موسیقی بی‌کلام رضا روحانی با همراهی گروه آنسوی ماه در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ رضا روحانی درباره جزئیات اجرا گفت: این کنسرت پس از ۶ سال دوری من از اجرای زنده، روز نهم خرداد ماه(ساعت ۲۱) سال جاری در تالار سوره حوزه هنری برگزار خواهد شد و با همراهی گروه «آنسوی ماه» قطعات بی‌کلامی از ساخته‌های پدرم انوشیروان روحانی و خودم را با سازبندی پیانو، سازهای کوبه‌ای، کمانچه، ویولن سل و عود روی صحنه خواهیم برد.

وی افزود: قطعاتی از آلبوم «هیاهوی سکوت»، قطعه‌های «جادو»، «کولی» در این کنسرت برای علاقمندان اجرا خواهد شد که البته «کولی» نام تازه‌ترین آلبوم من است که به زودی در بازار موسیقی منتشر می‌شود و ما تصمیم داریم در این کنسرت از این آثار نیز استفاده کنیم.

در این کنسرت همایون نصیری(پرکاشن)، کوروش بابایی(کمانچه)، آرش سعیدی(گیتار باس) در کنار رضا روحانی(پیانیست و آهنگساز) به هنرنمایی خواهند پرداخت.

رضا روحانی پسر انوشیروان روحانی و برادرزاده شهداد روحانی از آهنگسازان بزرگ ایران است.

علاقمندان برای تهیه بلیط این کنسرت می‌توانند به سایت ایران کنسرت به آدرس iranconcert. com مراجعه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز