خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه «تهران نگاتیو» برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۲۹۴

نمایشگاه گروهی عکاسی تهران نگاتیو از روز شنبه ۲۵ تا ۳۰ فروردین‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، نمایشگاه گروهی عکاسی تهران نگاتیو در فرهنگسرای خانواده «نگارخانه شفق» برگزار می‌شود.

شهرزاد آذخ، نمایشگاه گردان این نمایشگاه گفته است:

«آثاری از ۱۳ عکاس و ۳۰ عکس را در این مجموعه گردآوری کرده‌ام، این هنرمندان در سبک‌هایی نظیر معماری، شهری، مستند اجتماعی و... با تکنیک‌های مختلف تهران را به تصویر کشیده‌اند.»

اسامی عکاسان به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: آرمیتا اسدی، امیرمحمد جامه بزرگ، یزدان جانسار، مهدی رجحان، عاطفه رضایی، هلیا شفیعی، سحرفتاح پور، بامداد کشت کار، محمد کوچکسرایی، رسول گائینی، محمد مشهدبان، عسل میرکامرانی، رحمت همرنگ. 

آذخ که خود دانش آموخته عکاسی از دانشگاه تهران است، پس از برگزاری چند نمایشگاه گروهی و نمایشگاه انفرادی اقدام به برگزاری این نمایشگاه کرده است. 

نمایشگاه «تهران نگاتیو» از روز شنبه ۲۵ تا ۳۰ فروردین‌ماه همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۹ و ۳۱ فروردین ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در معرض دید علاقه مندان به هنر عکاسی و حوزه‌های معماری و مستند اجتماعی است. 

عموم شهروندان و علاقمندان برای بازید از نمایشگاه می‌توانند به نگارخانه شفق واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق، فرهنگسرای خانواده مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۸۸۵۵۴۰۱۸ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز