خبرگزاری کار ایران

اجرای رایگان کنسرت توسط سه خواننده پاپ به مناسبت عید فطر

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۱۰۹

کنسرت رایگان حامد همایون، حمید حامی و عماد طالب‌زاده به مناسبت عید سعید فطر در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد؛ ویژه برنامه هم‌نشینی و دورهمی خانوادگی «شب‌های لبخند» همزمان با عید سعید فطر با کنسرت رایگان خوانندگان مطرح ایران در میدان مشاهیر منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد از سر گرفته می‌شود. 

حامد همایون خواننده موسیقی پاپ ایران روز چهارشنبه ۲۲ فروردین ماه، حمید حامی روز پنجشنبه ۲۳ فروردین ماه و عماد طالب‌زاده روز جمعه ۲۴ فروردین ماه ساعت ۲۰ در میدان مشاهیر منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد به صحنه می‌روند. 

پیش از این کنسرت رایگان دیگر خوانندگان از جمله سالار عقیلی، حمید عسگری، شهرام شکوهی، امیر تاجیک، سینا درخشنده وعلی عبدالمالکی با حمایت منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد در بوستان آب و آتش برگزار شده است و با اجرای کنسرت‌های پیش‌رو، ویژه برنامه هم‌نشینی و دورهمی خانوادگی «شب‌های لبخند» به نوزدهمین شب می‌رسد. 

این کنسرت‌ها همراه با استندآپ کمدی و برنامه‌های متنوع دیگر با ظرفیت نامحدود و به صورت رایگان در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد اجرا می‌شوند و علاقمندان برای حضور در آن می‌توانند به خیابان نلسون ماندلا (آفریقا) منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، بوستان نوروز، میدان مشاهیر مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز