خبرگزاری کار ایران

مسابقه کتابخوانی «پسرک و سرکار» به ایستگاه پایانی نزدیک شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۴۰۵

مسابقه کتابخوانی «پسرک و سرکار» که دور جدیدی از رقابت‌ها و جوایز نقدی و هدایای فرهنگی به مراحل این مسابقه افزوده، به دور پایانی خود نزدیک شد.

به گزارش ایلنا، مسابقه کتابخوانی پسرک و سرکار در حالی به ایستگاه پایانی خود نزدیک می‌شود که دور جدیدی از رقابت‌ها و جوایز نقدی و هدایای فرهنگی به مراحل این مسابقه افزوده شده است. 

 مقارن با ایام ماه مبارک رمضان و در روزهای تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۳ اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع کتاب «پسرک و سرکار» شد؛، به این صورت که هر روز بخشی از کتاب در پیام‌رسان‌های «مرکز فرهنگی رسالت» به نشانی @Resalatccc بارگزاری شده و سوالی سه گزینه‌ای از همان بخش به شرکت‌کنندگان ارائه شده است. هر روز از میان پاسخ‌های صحیح روز قبل، یک نفر به قید قرعه انتخاب شده و در همان روز جایزه نقدی برای برگزیده واریز شده است. 

داستان این کتاب درباره مناظره یک نوجوان شیعه اهل قطیف عربستان است با یک شرطه وهابی. به همت «مرکز فرهنگی رسالت» نسخه شنیداری کتاب نیز با صدای گوینده شناخته شده رسانه، جناب آقای رضا کاشفی، فراهم شده و در پیام‌رسان‌های مرکز در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است که می‌توانند به صورت رایگان از آن بهره‌مند شوند. 

اکنون «مرکز فرهنگی رسالت» در نظر دارد تا در روز عید سعید فطر، اقدام به برگزاری دور پایانی مسابقه نماید. جزئیات این دور از مسابقه به شرح زیر است: از امروز ۱۹ فروردین متن کتاب برای دریافت بر روی پیام‌رسان‌های «مرکز فرهنگی رسالت» به نشانی @Resalatccc قرار می‌گیرد. از بامداد روز چهارشنبه ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۳ مقارن با روز عید سعید فطر، ۲۰ سوال از متن کتاب «پسرک و سرکار» در دسترس قرار خواهد گرفت تا علاقه‌مندان با پاسخگویی به این سوالات در مسابقه شرکت کنند. مهلت پاسخگویی تا ساعت ۲۴ روز ۲۴ فروردین خواهد بود. به افرادی که به پرسش‌ها پاسخ صحیح دادند به قید قرعه جوایز نقدی و هدایای فرهنگی اعطا می‌شود. 

برای کسب اطلاعات بیشتر به پیام‌رسان‌های بله، ایتا و سایر پیام‌رسان‌های مرکز به نشانی @Resalatccc مراجعه نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز