خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت امورخارجه در مراسم «تکریم پرچم»:

جمهوری اسلامی ایران آماده تقویت روابط با کشورهای مختلف است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۰۴۹

سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران در سال جدید نیز آماده تقویت روابط خود با کشورهای مختلف ذیل قوانین و مقررات بین‌المللی است و از توسعه همکاری‌ با کشورهای گوناگون استقبال می‌کنیم.

به‌گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ناصر کنعانی امروز یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ در مراسم «تکریم پرچم» و گرامی‌داشت روز جمهوری اسلامی که با حضور سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و جمعی از سفرای کشورهای خارجی در محل کوشک باغ هنر مجموعه اراضی عباس‌آباد برگزار شد، گفت: روز دوازدهم فروردین، روز درخشان و برگ زرین برای ایران اسلامی به حساب می‌آید و مردم غیور ایران که با رهبری امام راحل موفق به پیروزی انقلاب اسلامی شده بودند در این روز و یعنی در ۵۰ روز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور در پای صندوق‌های رای و مشارکت در یک رفراندوم بزرگ به جمهوری اسلامی رای دادند و آری گفتند.

سخنگوی وزارت امورخارجه افزود: این مردم در طول سال‌ها و با گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی همواره پای انقلاب و نظام اسلامی ایستاده‌اند و همواره در تمام صحنه‌ها حاضر بودند و باید قدر این مردم را به خوبی دانست.

او ادامه داد: ما صحنه‌ها و موضوعات مختلفی را با مردم عزیز ایران در طول این سال‌ها پشت سر گذاشتیم. ما ۴۵ سال پر شکوه را پشت سر گذاشتیم و شرایط را به خوبی رقم زدیم.

کنعانی تصریح کرد: در طول این سال‌ها در حوزه روابط خارجی و دیپلماتیک دوران درخشانی را پشت سرگذاشتیم و در سال گذشته نیز دولت جمهوری اسلامی ایران روابط خود را با کشورهای مختلف تقویت بخشید و در سال جدید نیز دولت آمادگی دارد تا روابط خود را با کشورهای گوناگون ذیل قوانین و مقررات بین‌المللی تقویت کند و توسعه دهد.

سخنگوی وزارت امورخارجه در ادامه صحبت‌های خود با تبریک فرارسیدن سال جدید و ماه رمضان گفت: در سال جدید برای تمام مردم عزیز ایران آرزوی توفیق و سربلندی داریم و امیدواریم سال ۱۴۰۳، سالی توام با برکت و موفقیت برای مردم عزیز و دولت جمهوری اسلامی ایران باشد.

او در پایان صحبت‌های خود به موضوع غزه اشاره و خاطرنشان کرد: روزهای دردناکی را در غزه شاهد هستیم. ماشین کشتار رژیم صهیونیستی فعال است و امیدواریم جوامع بین‌المللی به این نسل‌کشی پایان دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز