خبرگزاری کار ایران

بیشترین شکایات مردم در مورد گران‌فروشی و عدم رعایت مسائل بهداشتی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۴۴۴

اجرای ۵۴ هزار گشت نظارتی در طرح نوروزی/ پلمپ ۱۱۰۰ واحد صنفی متخلف

معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از اجرای ۵۴ هزار گشت نظارتی در اجرای طرح نوروزی خبر داد.

به گزارش ایلنا، احمد اصانلو با اشاره به انجام بازدیدهای نظارتی این دستگاه هم زمان با فرارسیدن عید نوروز و ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: در اجرای طرح نوروزی، ۵۴ هزار بازرسی و گشت داشتیم. ۱۷ هزار پرونده تخلفاتی تشکیل شده و در همین راستا ۱۱۰۰ واحد صنفی پلمپ شدند.

او افزود: سازمان تعزیرات حکومتی مرجع اصلی رسیدگی به تخلفات است و همکاری بسیار خوبی بین این دستگاه و سایر دستگاه‌های عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر برقرار است.

اصانلو ادامه داد: حضور در بازار و بررسی وضعیت بازار را در دست اقدام داریم و در نوروز امسال، طرح رضایتمندی را اجرا کردیم و با تمام توان آماده خدمت‌رسانی به گردشگران و مسافران نوروزی هستیم.

معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی یادآور شد: روئسای شعب ما به صورت میدانی حضور دارند و تمام ارکان سازمان تعزیرات حکومتی در نوروز ۱۴۰۳، آماده خدمت‌رسانی به مردم است.

او خاطرنشان کرد: بیشترین شکایت مردم، پیرامون گران‌فروشی و عدم رعایت مسائل بهداشتی است.

اصانلو در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: سامانه تلفنی ۱۳۵ برای دریافت گزارش‌ها و شکایات مردمی راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز