خبرگزاری کار ایران

سرپرست گروه کودک و خانواده شبکه تهران سیما معارفه شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۹۱۴

دکتر محمد باقر اعلمی مدیر شبکه تهران سیما، طی حکمی دکتر آسیه زارعی را به سمت سرپرست گروه کودک و خانواده شبکه تهران سیما منصوب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شبکه تهران سیما دکتر اعلمی ضمن توفیق برای دکتر علی مهرگان "مدیر سابق گروه کودک و خانواده"، حضور دکتر آسیه زارعی را مغتنم برشمرد و تاکید کرد: توقع می رود نقاط قوت گذشته بیش از پیش تقویت شود و نقاط ضعف موجود، با بکارگیری تجربه و هم اندیشی با کارشناسان نیز برطرف شود.

 

وی همچنین به دو برنامه با سابقه رنگین کمان و به خانه بر می گردیم اشاره کرد و افزود: این دو برنامه از پر مخاطب ترین برنامه های شبکه تهران سیما شمرده می شود و لازم است با بازنگری دقیق تر، آسیب ها بررسی شود و در سال جدید مطابق با ماموریت های شبکه تهران پیش برود. 

در متن حکم انتصاب دکتر زارعی سرپرست گروه کودک و خانواده آمده است: انتظار می رود به منظور تحقق اهداف و ماموریت های سند تحول سازمان و راهبردهای شبکه تهران، با برنامه ریزی هوشمندانه و دقیق برای تولیدات متناسب با نیاز مخاطبان گروه های سنی کودک و نوجوان و توجه جدی به موضوع خانواده به صورت دوره ای و بلند مدت و بهره گیری از برنامه سازان متخصص، خلاق و آشنا با اقتضائات مخاطبان هدف، موجب احیا و ارتقای محتوایی و ساختاری برنامه های شاخص در شبکه شوید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز