خبرگزاری کار ایران

آمار فروش هفتگی مجموعه «تئاتر شهر»،‌ «سنگلج» و «تالار هنر» اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۸۸۰

اداره کل هنرهای نمایشی آمار فروش مجموعه تئاترشهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر را تا تاریخ جمعه ۴ اسفندماه اعلام کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، آمار فروش نمایش مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر تا تاریخ جمعه ۴ اسفندماه اعلام شد. 

نمایش «سیاه خال» به کارگردانی محسن اردشیر که از ۲۵ بهمن در تالار اصلی با ظرفیت ۵۷۹ مخاطب و قیمت بلیت ۲۰۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده است، با مجموع ۹ اجرا و میزبانی از ۱۸۰۴ مخاطب (با احتساب بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) توانست به فروشی معادل ۲۷۲ میلیون و ۹۷۶ هزار تومان دست پیدا کند. 

نمایش «روزی روزگاری سمنگان» به کارگردانی محمودرضا رحیمی که اجرای خود را از ۲۵ بهمن در تالار چهارسو ساعت ۱۸ با ظرفیت ۱۳۲ نفر و قیمت بلیت ۱۶۰ هزار تومان آغاز کرده است، با مجموع ۹ اجرا و میزبانی از ۳۷۴ مخاطب توانست به فروشی معادل ۳۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان دست پیدا کند. 

نمایش «نوزده، نود و نه» به کارگردانی ایوب آقاخانی که اجرای خود را از ۱۹ بهمن در تالار چهارسو ساعت ۲۰ با ظرفیت ۱۳۲ نفر و قیمت بلیت ۱۶۰ هزار تومان آغاز کرده است، با مجموع ۱۴ اجرا و میزبانی از ۱۳۷۴ مخاطب توانست به فروشی معادل ۱۴۶ میلیون ۶۴۰ هزار تومان دست پیدا کند. 

نمایش «دویست و هشتادمین شب سال» به کارگردانی مرجان پورغلامحسین که از ۱۹ بهمن در تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت ۱۲۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده است، با مجموع ۱۴ اجرا و میزبانی از ۵۴۱ مخاطب به فروشی معادل ۳۷ میلیون ۱۴۰ هزار تومان دست پیدا کند. 

نمایش «عددهای نشده» به کارگردانی حسین کشفی‌اصل نیز که اجرای خود را از ۱۷ بهمن در تالار قشقایی ساعت ۱۸ با ظرفیت۹۶ نفر و قیمت بلیت ۱۵۰ هزار تومان آغاز کرده است، با ۱۶ اجرا و میزبانی ۶۵۹ مخاطب به فروشی معادل ۶۶ میلیون ۹۶۰ هزار تومان دست پیدا کند. 

نمایش «مَثلث» به کارگردانی قیس یساقی نیز که اجرای خود را از ۲۲ بهمن در تالار قشقایی ساعت ۲۰ با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت ۱۳۰ هزار تومان آغاز کرده است، با ۱۲ اجرا و میزبانی ۹۲۵ مخاطب به فروشی معادل ۹۳ میلیون ۳۴۰ هزار تومان دست پیدا کند. 

نمایش «شکافتن کام ماهی» به کارگردانی سمن قناد که از ۱۸ بهمن در کارگاه نمایش با ظرفیت صندلی۲۶ نفر و قیمت بلیت ۱۰۰ هزارتومان روی صحنه رفته است، تا روز جمعه ۴ اسفند ماه با ۱۵ اجرا میزبان ۳۸۰ مخاطب به فروشی معادل ۲۹ میلیون ۸۱۰ هزار تومان دست پیدا کند. 

نمایش محیطی «خبرنگار بی‌خبر» به کارگردانی محمد هادی عطایی نیز که از ۱۹ بهمن با قیمت ۶۰ هزار تومان در کافه تریای تالار چهارسو کار خود را آغاز کرده است تا روز جمعه ۴اسفند ماه با ۱۴۱ مخاطب به فروشی معادل ۸ میلیون ۲۸۰ هزار تومان دست پیدا کند. 

همچنین نمایش محیطی «من نوید نیستم» به کارگردانی سید علی خوشرو در دور جدید اجراهای خود که از ۱۹ بهمن با قیمت ۵۰ هزار تومان در کافه تریای سالن قشقایی کار خود را آغاز کرده است با ۱۴ اجرا و میزبانی از ۱۵۸ مخاطب به فروشی معادل ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان دست پیدا کند. 

نمایش «تخت و خنجر» به کارگردانی محمدعلی نجف‌پور که از ۲۴ بهمن اجرای خود را در تماشاخانه سنگلج آغاز کرده تا پایان روز جمعه ۴ اسفند ماه، طی ۱۰ اجرایی که پشت سر گذاشته، میزبان ۸۱۳ تماشاگر بوده است. فروش این نمایش که قیمت بلیت آن ۶۰ هزار تومان است، با احتساب بلیت‌های تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و میهمان، ۲۹ میلیون و ۵۰۲ هزار تومان ثبت شده است. 

همچنین نمایش «کتابخورها» به کارگردانی اسماعیل رحیمی سروش که از ۲۵ بهمن‌ماه خود را در تالار هنر آغاز کرده است، پس از پشت سر گذاشتن ۹ اجرا و قیمت بلیت ۹۰ تومان به فروشی معادل ۴۷ میلیون و ۶۸۶ هزار تومان دست پیدا کند. 

نمایش دیگرِ تالار هنر با نام «هوش پشه‌ای» به کارگردانی سامان کرمی نیز که اجرای خود را از سوم اسفندماه آغاز کرده است، توانسته با ۲ اجرا، و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان، به فروشی معادل ۲۵ میلیون و ۲۶۶ هزار تومان دست یابد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز