خبرگزاری کار ایران

کشف و ضبط اشیای تاریخی در شیروان خراسان شمالی

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۷۳۹

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شیروان از کشف و ضبط ۲ سکه طلا و یک ظرف بیضی شکل توسط نیروی انتظامی خبر داد.

به‌ گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، حمید رازقی گفت: ۲ سکه طلا متعلق به دوره اسلامی و یک ظرف تاریخی متعلق به دوره قاجار در شهرستان شیروان با همکاری نیروی انتظامی کشف و ضبط شد. 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شیروان ادامه داد: پس از دستگیری و توقیف اشیای تاریخی، مجرمان برای طی مراحل قانونی تحویل دستگاه قضا شدند و اشیای توقیفی نیز به‌منظور بررسی‌های کارشناسی تحویل اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان و سپس به‌منظور انجام مراحل تشخیص اصالت به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان شمالی منتقل‌شده می‌شود. 

رازقی تصریح کرد: نیروهای یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی به‌صورت شبانه‌روزی در حال نظارت مناطق تاریخی سطح استان هستند و هرگونه گزارش و اخبار تخلف به‌سرعت پیگیری خواهد شد، ازاین‌رو از همه مردم استان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه موردی دراین‌خصوص مراتب را با شماره تماس ۳۲۲۲۸۹۵۴-۰۵۸ در میان بگذارند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز