خبرگزاری کار ایران

نمایش آیینی «یلِ بنی کِلاب» روی صحنه می‌رود/ روایتی از زندگی حضرت ام البنین برای بانوان

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۸۷۲

نمایش آیینی «یل بنی کلاب» به نویسندگی و کارگردانی زینب اشرف‌کاشانی از ۸ لغایت ۱۲ بهمن‌ماه در سالن سینمای اشراق اجرا خواهد شد‌.

به گزارش ایلنا، نمایش «یلِ بنی کِلاب» به کارگردانی زینب اشرف کاشانی از ۸ تا ۱۲ بهمن از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۲۰ در سالن سینمای اشراق فرهنگ‌سرای اشراق اجرا می‌شود. این نمایش ویژه بانوان است. 

این نمایش به روایت زندگی ام البنین مادر حضرت ابوالفضل العباس می‌پردازد. حضرت ام البنین بعد از شهادت حضرت زهرا (س) با امام علی (ع) ازدواج کرد و برای ایشان چهار پسر به دنیا آورد که هر چهار تن در واقعه عاشورا به شهادت رسیدند. حضرت ام البنین از قبیله بنی کلاب، نوه دختری کلاب و شمر ابن ذی الجوشن نوه پسری کلاب بوده است. 

نمایش «یلِ بنی کِلاب» کاری از گروه نمایشی ولاء است و مرضیه کردی، ماناسادات تهرانی‌نژاد، هستی‌سادات تهرانی‌نژاد، سمیرا پالیزبان، تارا گودرزی، زهره سادات هاشمی، فاطمه اشرف‌کاشانی، زهرا یافتیان، ریحانه پوررمضان و نرگس ابوالحسن در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند. 

بانوان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به نشانی: فرهنگ‌سرای اشراق، انتهای خیابان جشنواره، خیابان جعفرپناه مراجعه و یا برای اطلاعات بیشتر و رزرو حضور در برنامه با شماره ۷۷۳۵۴۷۳۵ تماس حاصل نمایند. همچنین رزرو رایگان نمایش از طریق شماره ۰۹۳۹۷۶۱۷۰۱۷ نیز امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز