خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه آثار مفاخر هنرهای تجسمی و آینه در آینه ۳ افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۷۰۰

نمایشگاه آثار مفاخر هنرهای تجسمی به روایت موزه هنرهای معاصر تهران و «آینه در آینه ۳» یکشنبه هشتم بهمن‌ماه ساعت ۱۸ با حضور هنرمندان و مسئولان فرهنگی هنری در موزه هنرهای معاصر تهران افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط‌ عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، نمایشگاه آثار مفاخر هنرهای تجسمی به روایت موزه هنرهای معاصر تهران و آینه در آینه ۳ (پوسترهای مقطع انقلاب و پس از آن) از برنامه‌های شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر است که هشتم بهمن‌ماه ساعت ۱۸ در موزه هنرهای معاصر تهران آغاز می‌شود. 

در بخش مفاخر هنرهای تجسمی بیش از ۸۰ اثر از ۵۵ هنرمند، و در بخش پوسترهای انقلاب ۹۷ اثر از ۲۷ هنرمند به نمایش درمی‌آید. در این نمایشگاه آثار هنرمندانی از جمله حسین محجوبی، ابوالقاسم سعیدی، محمدحسین حلیمی، محمدعلی رجبی، ناصر اویسی، یعقوب امدادیان، جلیل رسولی، کاظم چلیپا، حبیب‌ا…صادقی، حبیب ا… آیت الهی، نصراله افجه ای، حسین خسروجردی، جلال شباهنگی، ابوالفضل عالی، حمید شریفی آل هاشم، مرتضی کاتوزیان، محمد خزایی، کوروش شیشه‌گران، بهزاد شیشه‌گران، اسماعیل شیشه‌گران، مصطفی گودرزی، علیرضا عمومی و… به نمایش درمی‌آید. 

مجموعه نمایشگاه آثار مفاخر هنرهای تجسمی به روایت موزه هنرهای معاصر تهران است و آینه در آینه ۳ (پوسترهای مقطع انقلاب و پس از آن)، آثار گنجینه حوزه هنری را در برمی‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز