خبرگزاری کار ایران

دبیر جشنواره فجر ۴۲ به «نقد سینما» می‌آید

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۶۷۰

مجتبی امینی دبیر چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر امشب پنجشنبه ۲۱ دی مهمان برنامه «نقد سینما» می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی پروژه، قسمت پنجاهم برنامه تلویزیونی «نقد سینما» به تهیه‌کنندگی یوسف بچاری و میزبانی امیررضا مافی امشب پنجشنبه ۲۱ دی‌ماه روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود. 

بخش اول این برنامه به گفتگوی ویژه با مجتبی امینی دبیر چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر پیرامون برگزاری این رویداد اختصاص دارد. 

در بخش دوم برنامه و در «میز سینمای ایران»، کوروش جاهد منتقد و محمد صابری روزنامه‌نگار سینمایی از فیلم سینمایی «ویلای ساحلی» می‌گویند. این اثر، تازه‌ترین ساخته کیانوش عیاری به تهیه‌کنندگی رضا رخشان از ۱۵ آذرماه روی پرده سینماهای سراسر کشور رفته است. 

بخش پایانی برنامه نیز به موضوع «رونق اکران یا سینمای تک گونه؟» اختصاص دارد که امیررضا مافی میزبان مسعود اطیابی کارگردان فیلم‌های کمدی پُرفروش دهه اخیر که هم اکنون فیلم "هتل" را روی پرده سینما دارد‌، می‌شود. 

فصل چهارم برنامه تلویزیونی «نقد سینما» به تهیه‌کنندگی یوسف بچاری، میزبانی امیررضا مافی و با مشارکت سازمان سینمایی سوره، هرهفته پنجشنبه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه چهار سیما به صورت زنده روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز